כשזה נוגע לעסק שלכם ושיווק כל האמצעים כשרים, משום כך התהייה באיזה פלטפורמה עדיף לשווק נותרת בעינה. האם היא שאלה של או פייסבוק או וואטצאפ, או השאלה היא גם וגם. במאמר הבא נציג בפניכם את היתרונות של כל אחת מדרכי השיווק בפלטפורמות השונות ותוכלו להחליט בעצמכם. פייסבוק היא פלטפורמה שיתופית שנותנת במה למשתמשים בה לשתף בכל מיני דברים שיחפצו. אחת מהאופציות לשיתוף היא דרך קבוצה בפייסבוק.

 

מהי קבוצה בפייסבוק?

קבוצה בפייסבוק יכולה להיות פתוחה לעיני כל או סגורה וסודית שבשביל למצוא אותה צריך לקבל הזמנה מבפנים. לרוב קבוצה בפייסבוק תכיל מוטיב ספציפי, בין אם זה השאלת חפצים או השכרת דירות. בפייסבוק כל קונספט אפשרי קיים ולכם נותר רק לחפש אם אתם צריכים משהו ספציפי בשורת החיפוש של פייסבוק.

 

מהן היתרונות לשיווק בעזרת קבוצה בפייסבוק?

פירסום המוני-

קיימות קבוצות בפייסבוק המכילות אלפי ומאות אלפים של משתמשים משמעות הדבר שבמידה ותחליטו לפרסם את העסק שלכם בקבוצה מהסוג הזה, תוכלו להכיר קהלים חדשים או לחשוף קהלים חדשים למוצר שלכם.

 

חינם-

פירסום פוסט בפייסבוק לא עולה כסף וגם כניסה לקבוצה בפייסבוק לא עולה כסף ולכן שיווק העסק שלכם בפייסבוק לא יעלה לכם דבר, עוזר לעסקים קטנים שתקציב השיווק שלהם נמוך.

 

ממוקד-

כמו שאמרנו מקודם, לכל קבוצה בפייסבוק יש את הקונספט והייחודיות שלה. במידה ואתם עסק חדש לבגדים אין לכם צורך לפרסם בקבוצה שמחפשת שותפים לדירות ולכן יכולת המיקוד גדולה יותר עבור שיווק העסק בקבוצה בפייסבוק.

 

מהי קבוצת ווטצאפ?

וואטצאפ היא אפלקציה לשליחת הודעות. אחת הפיצ'רים הקיימית בוואטצאפ הוא פתיחה של קבוצה לצורך שיתוף הודעות מיידי עם כמה וכמה אנשים שונים בבת אחת. סוגי הקבוצות הקיימות בוואטצאפ משתנה וזה בהתאם לצרכים שלכם. למשל יש קבוצות של כל עובדי העסק שלכם, או קבוצה של כל בני המשפחה. בעזרת קבוצה זו תוכלו להעביר את המסר שלכם בצורה מהירה לכמה אנשים שונים.

 

יתרונות לקבוצת וואטצאפ בתחום השיווק:

מיקוד-

כמו בפייסבוק גם בקבוצה בוואטצאפ עניין המיקוד הוא גבוה, אך ההבדל היחידי שנובע מעניין טכני של וואטצאפ הוא הגבלת המשתמשים הנמצאים בקבוצה ולכן קבוצות בוואטצאפ ממוקדות יותר אך קטנות יותר.



 

חשיפה-

החשיפה בקבוצה בוואטצאפ לרוב תהיה לאנשים שאתם מכירים, מה שיעזור לכם לבקש מחברים ובני משפחה לשווק גם הם בקבוצות שיש להם על העסק שלכם וכך הפירסום יעבור מפה לאוזן דרך אנשים שאתם מכירים.

לסיכום, שיווק ברשתות חברתיות הוא עניין חשוב ורגיש ויש לכם הרבה מאוד אופציות לשווקו. גם לוואטצאפ וגם לפייסבוק יש את היתרונות שלכם לסוג השיווק שאתם תבחרו וההבדל העיקרי הוא באמת סוג השיווק.

 

אנשים משתמשים בווצאפ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *