בית ספר הוא מוסד לימודי שצריך להיות נגיש ומלמד לילדים.

ככל שהילדים חשופים יותר לטקסטים, משפטים ומילים, כך הם גם ידעו מהר מאוד לכתוב ולקרוא בכיתות הנמוכות ולהעשיר את שפתם בכל גיל.

המאמר יפרט איך ליצור מדבקות שיום לבית הספר.

 

לזהות, לשיים, לקרוא ולכתוב!

שפה, קרוא וכתוב הם חלק חשוב ביותר מהלימוד בבית הספר לאור העובדה שמי שרוצה תעודת בגרות צריך לעבור את הבגרות בלשון ולכן גם צריך לדעת קרוא וכתוב. הלימוד מתחיל כבר בגן הילדים כאשר משיימים לילדים כל דבר הנמצא בסביבתם, מה שמאפשר להם ללמוד לאיית ולכתוב מילים בסופו של דבר. בבית הספר האוריינות השפתית כבר נמצאת צעד אחד קדימה למרות שהשיום נעשה אף בכיתות הנמוכות ובקבוצות של תלמידים מתקשים. על מנת שהמודעות הפונולוגית תתחזק אצל ילדים אלו הם חייבים להיות חשופים למילים ובגיל מאוחר יותר למשפטים ולטקסט שלם. זו ההסיבה שתמיד רואים בבתי הספר כיתובים שונים בפרוזדור ובכיתות. המדבקות השמיות מסייעות לכך כדי שהאוריינות הוויזואלית תהיה אסתטית אך הן גם משמשות לשיום חפצים השייכים לילדים על מנת שלא ילכו לאיבוד או יישכחו בכיתה.

 

היתרונות של מדבקות השם

מדבקות שם לבית הספר פרקטיות מבחינת השמירה על החפצים האישיים של הילדים. הילדים צריכים לזהות את הילקוטים שלהם שבוודאי דומים לילקוטים אחרים, לזהות את המחברות, הספרים, כלי כתיבה, התא בו הם שומרים חפצים, פרטי לבוש אותם הם מורידים וכיום גם את המכשירים הניידים. על מנת שהשיום יהיה קל לזיהוי ואסתטי ניתן לעצב מדבקות שם בצורה ידידותית, בקלות ובנוחות אונליין ולהפוך את המדבקות למקוריות ונחמדות מאשר בחירת מדבקות לבנות, עם שורות או מדבקות שנהרסות מהר מאוד. באמצעות האונליין ניתן לבחור בין מדבקות מלבניות למדבקות עגולות. שנית, בוחרים את הגודל המתאים לסוג החפץ ולבסוף בוחרים עיצוב נחמד של הגופן והציור הנלווה למדבקות השם.

 

איך יוצרים מדבקות שם אונליין?

ניתן ליצור סט של מדבקות שיהיה זמין לאורך כל השנה על מנת לפזר אותן על חפצים, ספרים ומחברות אותם מחליפים הילדים בקצב. השיטה מאוד פשוטה. נכנסים לאתר של עיצוב מדבקות אישי בוחרים צורה, רוחב וגודל, ציור קטן, מסגרת וצבעים, פותחים הזמנה, משלמים בכרטיס אשראי בצורה מאובטחת ומקבלים תוך שבועיים את המדבקות עד הבית. ישנה אף אפשרות לעצב מדבקות הכוללות פרטים אישיים של הילד כמו שם ומספר טלפון כדי שאם הוא יאבד את החפצים יהיה ניתן להתקשר להוריו ולחסוך מהם הוצאות נוספות על ספרים ומחברות. המלצה היא ליצור את המדבקות באתר בעל מוניטין שיש לו מענה אנושי עם שירות לקוחות זמין ותודעת שירות. מעבר לכך, יש להשוות מחירים בין האתרים השונים, לוודא שגם דמי המשלוח לא יהיו מוגזמים ושההזמנה תגיע למקום הנכון.

 

צבעים שונים של מדבקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *