אתר אינטרנט של העסק הוא גם מוקד הפעילות העסקית וגם חלון הראווה, הוא הדרך להיות קיים בשוק וגם לנהל את המסחר והתהליכים הפינננסיים של העסק. אתר האינטרנט הוא הכל, אבל כדי שתהיה בו תנועה ופעילות משמעותיים חשוב לפנות לניהול אתרים.

 

מה גורם לגוגל לקדם אתר?

גוגל שואפת להיתפס כמנוע החיפוש והגלישה הפופולרי ביותר, לכן היא מביאה לגולשים תוצאות חיפוש שנתפסות בעיניה כטובות ביותר. מהן תוצאות חיפוש טובות לגולשים?

אז בואו נחשוב על זה לרגע כך: מה חשוב לנו כשאנחנו מחפשים דבר מה באינטרנט?

  • הזנו ביטוי לחיפוש, חשוב לנו שהתוצאה תתאים לו באופן ממוקד
  • אנו נהנים מאתר וויזואלי המושך את העין
  • חשוב לנו לגלוש באתר במהירות ובנוחות
  • חשוב לנו שהאתר יספק לנו תוכן איכותי, עשיר אך במידה נכונה
  • פעמים רבות נרצה ליצור קשר עם האתר, לשאול שאלות ולהרגיש שיש לאתר אבא ואמא אחראיים

אז כל הדברים הללו מזוהים ע"י גוגל. האלגוריתמים שלה רק משתפרים, הם נעשים מדויקים יותרו יודעים לשער טוב יותר איזה אתר יספק חווית גלישה טובה לגולשים.

כדי שהאתר שלנו יהיה כזה, לא מספיק רק לבנות אותו נכון!

 

קידום אורגני ו-SEO

איפה גוגל ממקמת אותנו בתוצאות החיפוש? כולנו רוצים להיות בדף התוצאות הראשון, בין התוצאות הראשונות. המיקום דומה לדירוג של גוגל. אתר שמופיע ראשון נתפס כטוב יותר ע"י הגולשים. אבל לא רק – הוא פשוט בולט יותר, זה כמו למקם את חלון הראווה שלנו במקום מרכזי ובולט.

אז כדי לעשות את זה יש צורך ב-2 דברים מרכזיים: לבצע אופטימיזציה לתוכן, כולל לטקסטים, לתמונות ולמדיה הוויזואלית שבאתר; וליצור קישורים שיפנו לאתר שלנו. אופטימיזציה מומלץ לבצע אחת לחודש – חודשיים, וקישורים יש צורך לתחזק כל הזמן. אז כדי שזה לא יידחק לפינה והאתר יהפוך למנוון, חברת ניהול אתרים טובה היא הפתרון המושלם.

בנוסף, אחת לתקופה חשוב לשפר את הביצועים של האתר ואת מהירות הגלישה בו, כמו גם את ההתאמה שלו למובייל. כמעט חצי מהגולשים שלנו צופים בנו מהטלפון הנייד! גם את השיפורים הטכניים הללו מבצעת חברה לניהול אתרים, באמצעות כלים טכנולוגיים שונים, שמאפשרים דחיסת תמונות, תפריטים רספונסיביים ועוד.

 

צור קשר – כמה ניתן לתקשר באתר שלנו?

כבעלי עסק אנו מבלים כמעט נונסטופ סביב העסק שלנו. עסק הוא כמו תינוק, אתה חושב שכשהוא יגדל הוא ייתן לך שקט ומסתבר שהוא רק מרעיש יותר.

אז כנראה שאין לנו את הזמן לתקשר עם כל הלקוחות, הבעיה שזה מבריח לקוחות וגם מאכזב את גוגל. כדי שזה לא יקרה חברת ניהול אתרים תהיה שם גם בשביל הלקוחות שלנו!

לסיכום, רק עם חברת ניהול אתרים טובה נוכל לקיים אתר פעיל עם תנועה גוברת, ולהעפיל למקום הראשון בתוצאות החיפוש.

מנוע חיפוש

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *