באנו לעשות סדר בבאלגן הגדול שנוצר מסביב לרשתות חברתיות, שיווק בדיגיטל וכל המונחים האלה שאתם לא בטוחים מה הם אומרים או מה לעשות איתם. עולם הדיגיטל הוא עולם שמאוד התפתח בשנים האחרונות, הוא יצר המון משרות, חברות ומונחים חדשים שלא היו קודם. מרגישים שנשארתם מאחור? לא לעוד הרבה זמן!

 

מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי ברשתות הוא הפעולה של פרסום העסק שלכם או המותג שלכם באמצעות הכלים שהמדיה מציעה לכם. הפרסום ברשתות והשימוש בכלים האלו יכולים להיות בעלי פוטנציאל מטורף לקידום עסקים כי הוא יודע לתרגט (למיין ולאתר) אנשים באופן מדויק וספציפי יותר מאשר שלט באיילון שכולם רואים ללא כל סלקציה.
אתם יכולים לבצע אחסון בענן של האתר שלכם ולוודא שהוא יעבוד מהר וחלק גם מהפלאפון.
למשל: אם אתן סטודיו לפילאטיס בתל אביב – באמצעות הכלים של המדיה תוכלו להופיע מול בנות שמחפשות להתאמן באזור תל אביב, שמתעניינות בפילאטיס, בנות שמחפשות דברים שקשורים לאורח חיים בריא, תזונה בקיצור כל דבר.

 

איך יודעים שאנחנו מפרסמים בצורה נכונה וטובה?

פרסום מקצועי ונכון באמצעות הכלים של המדיה יעזרו לכם להגיע ללקוחות חדשים ולייצר לידים (פניות מכירה) לעוד קהל ואולי בהמשך להתרחב.
סוכנות שיווק דיגיטלי היא הפתרון האולטימטיבי לעסקים שלבעל העסק אין כוח או זמן להתעסק גם עם הפאן הזה. אנחנו יודעים מה זה להיות בעלי עסקים, הכל עליכם ואין הרבה עזרה ואתם פשוט לא מגיעים לשיווק ברשתות אבל חבל! יש אנשי מקצוע אחרים שיכולים להתעסק בכל הדבר הזה ולאפשר לכם ראש שקט.

 

איזה רשתות חובה להכיר ומי קהל היעד של כל פלטפורמה כזו?

פייסבוק – רשת חברתית שמצויים בה בעיקר בני 18 פלוס עד גילאי 60 ואפילו יותר. בפייסבוק רצוי לפרסם מידע בצורה של פוסטים וסרטונים קצרים (פיצ'ר הרילס החדש שנכנס לפייסבוק לא מזמן). שם נרצה להסביר על השירותים והמוצרים שאנחנו נותנים בצורה קצרה ועניינית.

אינסטגרם – באינסטגרם מומלץ לפרסם בעיקר בסטורי. זה הזמן להיות כנים, חשופים, לשתף את החיים שלכם באמת. הכל כולל הכל: משברים, הצלחות, תגובות, חיי היומיום, זוגיות, ילדים. כל מה שאתם מרגישים בנוח לפרסם תפרסמו. ככה אתם יוצרים קהילה של אנשים שלא רק רואה מידע פרסומי אלא גם ממש מכירה את האדם שעומד מאחורי המותג.

טיקטוק – צרו סרטונים קצרים, השתמשו באפקטים, נסו לתת טיפים קצרים וכתובים או אולי ליצור סרטונים מצחיקים מחיי היום יום. אפשר גם לביים כאלו הכל הולך שם ואין חוקיות ברורה.

 

לסיכום

סוכנות לשיווק דיגיטלי הם אנשים מקצועיים שחיים ונושמים רשתות חברתיות, יודעים להגיע לתוצאות ומה לפרסם בכל פלטפורמה. אם רק סיבכנו אתכם במאמר הזה אז אולי כדאי לכם לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל טובה ומקצועית ולחסוך ממכם את כל הבאלגן!

בהצלחה!

איש שיווק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *