כל עסק צריך לפרסם את עצמו בצורה כזאת או אחרת. האמצעים לכך הם מגוונים ורבים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, כזה שמתאים את עצמו גם להתפתחויות הטכנולוגיות וגם מאפשר את קידום העסק שלכם, הוא דף הנחיתה. זהו עמוד אינטרנטי שניתן להפיץ בקלות ומפנה את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, היישר אל האתר שלכם.

 

דף נחיתה, מה מטרתו?

דף נחיתה הוא למעשה עמוד אינטרנט המשמש סוגים שונים של עסקים במגוון רחב של מקצועות. השימוש בו למעשה הוא לצרכי שיווק ופרסום של המוצר שהעסק מחליט למכור. מי שמעוניין לשווק את העסק שלו ברשת יעשה שימוש בדף נחיתה שיגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע אל האתר שלו. דף נחיתה הוא למעשה הגלגלו המודרני של הברושור שהיה מקובל בעבר.

 

הרעיון מאחורי דף נחיתה

הרעיון העיקרי העומד מאחורי דף נחיתה הוא יצירת מקום מרוכז אחד לעסק שלכם שהמטרה העיקרית שלו היא לגרום לכמה שיותר גולשים שנחשפים לדף נחיתה הזה להגיע אל האתר שלכם ולבצע פעולות רכישה או כל פעולה אחרת שתגדירו שאתם רוצים, כמו מעקב ברשתות החברתיות או השארת פרטים לכדי יצירת בנק לקוחות. בדף הנחיתה חשוב שיהיה כל המידע הדרוש לגבי העסק שלכם והשירות שאתם מעניקים.

 

3 יתרונות עיקריים בדף נחיתה

דף נחיתה הוא כאמור אמצעי שיווק המבקש לקדם את העסק שלכם על ידי חשיפה ללקוחות והנעתם לפעולה מסוימת בדף האינטרנט של העסק שלכם.

 

הנעה לפעולה

אחד היתרונות המובהקים של דף נחיתה הוא ביכולת המוכחת שלו לגרום לאנשים לבצע פעולה. או כפי שרבם נוהגים לומר, דף הנחיתה מניע את הלקוחות לפעולה שאתם רוצים בה. דף הנחיתה יכלול מידע על העסק שלכם, אך יהיו שתולים בו מעין כפתורי הפעלה אשר מקושרים על ידי לינק לעסק שלכם כאשר ברוב המקרים בסוף דף הנחיתה תהיה ממש קריאה לפעולה שתגרום ללקוחות לבצע את הפעולה הנדרשת, לחיצה על הקישור והגעה את האתר.

 

יצירת לידים

לידים כוונתם השארת פרטים להמשך התקשרות. כלומר, לקוחות שעברו באתר והשאירו פרטים להתקשרות. אלו לקוחות פוטנציאלים שהמוצר שלכם מעניין אותם והם יכולים להיות הלקוחות הבאים שלכם. דף הנחיתה משמש עבור לקוחות אלו כמעין רשת דייגים הנפרשת במים מנסה לאתר את הדגים הרלוונטיים, נכון, לא כל הדגים נשארים ברשת, אבל לא מעט מהם כן. עבור לקוחת אלו אפשר להמשיך עם מוצרים אחרים שמטרתם שימור הקשר עם הלקוחות כגון פרסום בפייסבוק, ניוזלטר, מיילים בתפוצה נרחבת ועוד.

 

התייעלות וחיסכון בזמן

כל עסק זקוק לשיווק, כך גם העסק שלכם. היתרון הגדול של דף נחיתה הוא בנוחות התפעולית שלו, בזמן קצר אפשר להכין דף נחיתה ולהפיץ אותו ברשת, גם המחיר שלו נוח ויש כאן בהחלט אלמנט של התייעלות תפעולית וכלכלית לעומת הפרסום באמצעים הישנים. דף הנחיתה הוא שלכם, תוכלו לעצב אותו כפי שתרצו, בשפה העיצובית שלכם ובתנאים הדרישו שתבחרו. כמו כן דף הנחיתה יכול להגיע בצורה טובה הרבה יותר אל קהלי יעד ממוקדים שתבחרו להגיע אליהם.

דף נחיתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *