עסקים רבים מחזיקים באתר אינטרנט עבור העסק. האתר מהווה מקור מידע אודות העסק, אמצעי פרסום וכמובן מקום שבו אנחנו יכולים לאפשר ללקוחות שלנו לקנות את המוצרים. עם זאת, הגלישה באתר דרך הטלפון נייד לא תמיד נוחה, מה שעלול להוביל את הלקוחות שלא לגלוש באתר שלנו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על תהליך של הפיכת אתר לאפליקציה.

 

הפיכת אתר לאפליקציה

הפיכת אתר לאפליקציה הוא תהליך שבו אנחנו מבצעים התאמה של האתר של העסק שלנו, כך שהוא יתאים באופן מלא לגלישה דרך הטלפון. אתרים שלא עברו את ההתאמה הזו נוחים לגלישה רק דרך מחשב ביתי, וכל אחד מבין שזה פוגע באופן משמעותי בסיכויי החשיפה של לקוחות חדשים אל האתר שלנו.

רוב מוחלט של שעות הגלישה מתבצעות דרך הטלפון נייד, ואם אנחנו רוצים עוד לקוחות, אנחנו צריכים לאפשר להם להגיע אל האתר שלנו בצורה נוחה, לנווט בו וכמובן לבצע בו רכישות כאשר הם עושים שימוש בטלפון הנייד בלבד.

 

מה כולל התהליך

תהליך הפיכת האתר לאפליקציה הוא פשוט תהליך הנגשה. אנשי המקצוע ייקחו את אתר האינטרנט של העסק שלכם, ויעבירו את כל התכנים שלו עיבוד, כך שהם יוכלו להיות מוצגים בתור אפליקציה באנדרואיד או באייפון. המטרה שלכם היא להעניק למי שגולש דרך הנייד שלו את אותה חווית משתמש שאותה מקבל מי שגולש דרך המחשב, לרבות חשיפה לכל התכנים שאתם מציגים.

 

קידום אורגני טוב יותר

קידום אורגני הוא דרך שבה אתם גורמים ליותר אנשים להיחשף לאתר שלכם כאשר הם מחפשים את המוצר שאתם מציעים. קידום אורגני הוא ניסיון לחקות את הדרך שבה מנועי החיפוש פועלים, וכאשר העסק שלכם גם מחזיק באפליקציה אתם אוטומטית מקבלים דירוג גבוה יותר.

 

פרסום אפקטיבי ויעיל

אפליקציה לעסק מאפשרת לכם לפרסם בצורה הרבה יותר טובה, כיון שאתם נמצאים בנייד של הלקוחות. במקום לתקשר איתם דרך האתר או דרך תכתובות דואר אלקטרוני, תוכלו לשלוח להם עדכונים אל הטלפון האישי שלהם.

 

קשר ישיר עם הלקוחות

במקרים רבים הלקוחות מעוניינים לתת לכם משוב, או לקבל מכם מענה לבעיה כלשהי. ברגע שהאתר שלכם עבר הסבה לאפליקציה, התקשורת עם הלקוחות הרבה יותר פשוטה, גם לצד שלהם. כל מה שהם צריכים לעשות הוא פשוט להיכנס לאתר שלכם וליצור אתכם קשר, במקום להתיישב ליד המחשב ולחכות לקבל מכם מענה לבעיה שבה הם נתקלו.

 

לסיכום

הפיכה של אתר לאפליקציה מאפשרת לנו בתור בעלי עסקים להביא את העסק שלנו בצורה נוחה עד לנייד של הלקוחות. בתהליך הזה אנחנו למעשה הופכים את האתר לכזה שמתאים בצורה מושלמת לגלישה בטלפון נייד, לאור העובדה שרוב שעות הגלישה שלנו מתבצעות דרכו. ברגע שתהיה לכם אפליקציה איכותית לעסק תוכלו לעדכן את הלקוחות שלכם ישירות דרך הנייד ולהנות מפרסום טוב.

מחשב נייד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *