אלו איתנו שמכורים לרשתות חברתיות יודעים כמה זה נחמד לקבל מבול של לייקים על פוסט שאנחנו מעלים.

כאשר מדובר בעמוד עסקי, ללייקים ישנה חשיבות רבה מלבד הבוסט לאגו – כמות רבה של לייקים מקדמת את הנוכחות הדיגיטלית של העסק ברשתות החברתיות.

היום יש לא מעט דרכים להשיג כמות לייקים אמיתיים ואיכותיים לפוסטים שלכם במינימום מאמץ וכסף.

כך תהפכו את הנוכחות העסקית שלכם באינטרנט לוויראלית ומשמעותית יותר.

 

לייקים ברשתות החברתיות – האם זה חשוב?

כשמדובר בפרופיל האישי בפייסבוק או אינסטגרם שלא משרת איזושהי מטרה כלכלית ואנחנו שם בעיקר לכיף, ללייקים יש בעיקר חשיבות חברתית והם עושים לנו נעים באגו. לייקים הופכים להיות משמעותיים הרבה יותר כאשר מדובר בעמוד עסקי ממספר בחינות:

חשיבות מצד המשתמשים:

אין מה לעשות, הרושם שעושים לייקים על אנשים שנכנסים לדף העסקי שלנו הוא משמעותי. יש הבדל גדול בתחושה שאנחנו מקבלים כאשר אנחנו נכנסים לעמוד עם כמות עוקבים זעומה ושבפוסטים שלו יש מעט לייקים. לעומת זאת, כאשר אנחנו רואים שבכל פוסט יש אלפי לייקים הרושם הוא שמדובר בעמוד פופולארי של עסק מצליח, ואם העסק מצליח כנראה שיש לכך סיבה.

 

חשיבות מצד האלגוריתם:

לייק מוענק על ידי משתמשים שאהבו את התוכן שפרסמתם ומבחינת האלגוריתם של הרשתות החברתיות כגון פייסבוק ואינסטגרם זה מהווה סוג של המלצה. כיום עמודים נאבקים בשיניים על חשיפה ועל מנת שהם אכן ייראו בפיד, ופוסטים שסומנו בהם הרבה לייקים נוטים לקבל יותר חשיפה, מה שיוצר מעגל שמזין את עצמו.

 

דרכים רבות לקבל לייקים

אז אם לייקים הם דבר כל כך חשוב לעמוד עסקי, הגיע הזמן לעסוק בשאלה החשובה ביותר: איך לכל הרוחות אפשר לקבל לייקים, וכמה שיותר מהם?

התשובה לכך היא שישנה הדרך הקשה והארוכה לקבל לייקים לעומת הדרך הקצרה והקלה יותר.

הדרך הקשה והארוכה היא השקעה בתוכן איכותי ובבסיס עוקבים שבאמת אוהב את התוכן שמעלים, משתף ועושה לו לייקים. כאמור, זה עשוי לקחת לא מעט זמן ולייקים לא פשוט יפלו עליכם מהשמים. לכן, יחד עם השקעה בתוכן איכותי אנחנו ממליצים לנקוט בדרכים נוספות, וכאן אנחנו מגיעים לדרך השנייה לקבל לייקים: קניית לייקים.

 

קניית לייקים – מה זה אומר?

היום ניתן "להזמין" לייקים אמיתיים ואיכותיים לפוסטים שלכם ברשתות חברתיות. באמצעות קניית לייקים ניתן לעבות את העמוד שלכם ולהקנות לו מראה רציני. קניית לייקים תסייע לעמוד שלכם מבחינת חשיפה למשתמשים חדשים, מה שרק יביא עוד עוקבים ולייקים לעמוד שלכם וכך הלייקים הקנויים יביאו לכם לייקים אמיתיים ורלוונטיים.

 

מהיכן ניתן לקנות לייקים?

PWR היא אחת החברות המובילות בקידום באינסטגרם. החברה מציעה מספר חבילות של  לייקים באינסטגרם במחירים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. PWR מקפידה שהלייקים שתקבלו יהיו אמיתיים ואיכותיים עם אספקה תוך 10 דקות מהקנייה.

 

איש מחזיק שלט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *