כולם מדברים לאחרונה על הטריפל המשתלם ביותר של הוט, אבל אף אחד לא מספר בדיוק מה כלול בו. הדבר גרם לנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי שכולם יוכלו לקבל את הפרטים העדכניים בנושא. הישארו אתנו ותגלו מה תקבלו במידה ותבחרו בטריפל ששיגע את המדינה.

 

יש לכם זכות בחירה

כניסה מהירה לאתר של הוט תאפשר לכם לגלות עולם שלם של אפשרויות. המומחים של החברה חשבו על כל אחת ואחד מלקוחותיהם. כך שהם הוציאו 3 סוגי טריפלים שיתאימו לכל אחד.

בשורות הבאות נציג בפניכם את האינפורמציה העדכנית ביותר אודות הטריפלים הללו, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שתבחרו בזה המתאים לכם ביותר. יכול להיות ששמעתם בעבר על הטריפלים המדוברים. אם לא, כדאי שתכירו את שמותיהם עכשיו:

  • טריפל מדורג
  • טריפל פייבר רדי
  • טריפל סיבים

האתר של הוט

טריפל סיבים

הטריפל המדובר מתאים למי מכם שיכולים להסתפק בממיר פייבר ומיני. שכן, טריפל זה נחשב לבסיסי ביותר והוא יספק לכם תשתית אינטרנט כ – 200 מגה. בנוסף לכך, ניתן גם לקבל כל הערוצים הקיימים (מלב ערוצים שנחשבים לחיצוניים כמובן וקו טלפון).

אי אפשר להמשיך הלאה מבלי לציין בפניכם את המסקנה שעלתה לאחר בירור שערכנו בנושא. שכן, התברר לנו שיש הטבה למצטרפים חדשים לטריפל זה ולאחרים.

 

טריפל פייבר רדי

בדומה לטריפל הסיבים הבסיסי, תוכלו לקבל כאן את ממירי הפייבר והמיני + ערוצים פתוחים, מלבד לערוצים החיצוניים. הטריפל המדובר מתאים למי שזקוקים לתשתית אינטרנט חזקה יותר. שכן, הוא מספק כ – 500 מגה. נציין כי ניתן לקבל גם קו טלפון ביתי שמאפשר להוציא שיחות לטלפונים אחרים (ניידים ונייחים) ברחבי הארץ ללא הגבלה.

 

הטריפל שמתאים לכם – טריפל מדורג

הטריפל המדובר מתאים לאנשים שמבינים עניין. שכן, הוא מאפשר ליהנות מכל העולמות. בתור התחלה, מדובר בהתחברות מסטרימר או מיוזר אישי (הבחירה תלויה כמובן בתמיכה של דגם הטלוויזיה שברשותכם) בנוסף לכך, ניתן לצפות בכל הערוצים ולקבל קו טלפון ביתי (בדומה לטריפלים הקודמים, כך שאין צורך להרחיב).

החלק החשוב ביותר שעליכם להכיר בטריפל זה הינה התשתית. שכן, פה ניתן לקבל כ – 1,000 מגה!

לְשַׁלֵשׁ

לא משנה מה תבחרו – הבחירה בטריפל של הוט היא הטובה ביותר

מי מכם שקוראים את המדריכים שלנו מזה זמן רב, יודעים שאנו משקיעים לא מעט מאמצים, כדי לאתר את החברות הטובות ביותר בשוק. בשלב זה אתם וודאי רואים בעצמכם שמדובר בחברה שתאפשר לכם לבחור את הטריפל שישמש אתכם על הצד הטוב ביותר ותאפשר לכם לקבל את כל החבילה במקום אחד – טלוויזיה, אינטרנט וקו טלפון.

 

לסיום

עד כאן הדברים שכלולים ב – 3 הטריפלים של חברת הוט. עכשיו אתם מכירים בהם, כך שנותר לכם רק לבחור בטריפל שמתאים לצרכים שלכם. נאחל שתבצעו את הבחירה הנכונה ותיהנו מכל העולמות שיש להוט להציע לכם.

מדבר לאחרונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *