דפי נחיתה הם כלי נהדר על מנת לקדם את העסק שלכם, לאסוף לידים, לקבל יותר שיחות או במילים אחרות, להגדיל את קהל הלקוחות שלכם. כמה זמן לוקח לבנות עמוד נחיתה ובמה זה כרוך? הכל במאמר שלפניכם.

 

מה היתרונות של דף נחיתה?

כמעט לכל בעל מקצוע היום יש עמוד נחיתה. לפי הנתונים של isimple עמודי נחיתה מגדילים את כמות הלידים הנכנסים והלקוחות החדשים. היתרונות המשמעותיים ביותר בבניית עמוד נחיתה הם:

מחיר – העלות של דף נחיתה נמוכה באופן יחסי לנכסים דיגיטליים אחרים והם בעצם נותנים אפשרות להגדיל את קהל הלקוחות.

זמן עבודה –בניית דף באתר או בניית דף נחיתה זה תהליך קצר שנמשך בין כמה שבועות לחודש, תלוי כמובן בעיצוב או בפיצ'רים מיוחדים במידה ויש.

אפשרות לעלות עם פרסום – ישנם כלים דיגיטליים שעל מנת לעלות איתם, חייבים להפנות ללינק כלשהו. בניית עמוד נחיתה בעצם מאפשר לכם לקבל לינק ולהוביל אליו.

עמוד ההטבות

במה כרוך עמוד נחיתה?

אז החלטתם ללכת על זה ולהקים עמוד נחיתה שיהיה עבורכם נכס דיגיטלי ומעין כרטיס ביקור, מה עכשיו?

שלב ראשון: בחירת חברה

קודם כל ולפני הכל, אתם צריכים לבחור מישהו שיעשה את העבודה הזאת עבורכם. זה יכול להיות פרילנסר שיודע להקים עמודי נחיתה, או שזאת יכולה להיות חברה שמקימה נכסים דיגיטליים. בכל מקרה חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון ולבקש דוגמאות לעמודים שהיא בנתה.

שלב 2: אפיון העמוד

בשלב הזה, אתם בעצם אומרים מה אתם רוצים ומה החלום הכי גדול שלכם ומעלים את זה בפני מי שבונה את עמוד הנחיתה שלכם. אפיון זה בעצם שלב תכנון העמוד, זה השלב שבו מציגים מה יהיה איפה ואיך זה הולך להיראות.

שלב 3: עיצוב

בשלב העיצוב בעצם מעצבים אתה סקיצה הראשונית ועל גביה נותנים תיקונים, לפני שלב הפיתוח. למה? כי ברגע שמתחילים פיתוח ואז יש שינויים בעיצוב, זה כמו לחזור כמה שלבים אחורה ואף אחד לא רוצה את זה, זה מעלה את שעות העבודה וכתוצאה מכך, עולה יותר.

שב 4: פיתוח

בשלב הרביעי מתחילים לפתח את עמוד הנחיתה לאחר שהחלטנו בדיוק מה יהיה בו.

שלב 5: בדיקות

זהו הכל מוכן, אבל רגע לפני שאתם מתחילים לשלוח גולשים לעמוד הנחיתה שלכם, תבדקו שהוא עובד בצורה טובה, נסו להזין טופס ליד, נסו להקליק על כתור התקשר או במילים אחרות, וודאו שהכל עובד.

 

סיכום

אז מה היה לנו במאמר? דיבנרו על היתרונות של דף נחיתה וציינו שביחס לכלים אחרים מדובר ל כלי זול, איכותי ושיכול להיות מוכן תוך זמני עבודה קצרים יחסית. בנוסף לכך, ציינו מה השלבים בהקמת עמוד נחיתה ובמה כל זה כרוך. אין ספק שעמוד נחיתה הוא תוספת נהדרת לעסק שלכם ומדובר על כלי שיוכל לסייע לכם להגדיל את מאגר הלקוחות.

דף נחיתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *