אם רק לאחרונה החלטתם להקים אתר אינטרנט, אתם ודאי שואלים את עצמכם: מה צריך לעשות בכדי שהאתר יהיה מצליח? ובכן, מאוד תלוי את מי אתם

שואלים, האם את מעצב האתרים? מקים האתר? המקדם האורגני של האתר? המקדם בקידום ממומן? הנה כמה דגשים שכדאי להכיר.

כששואלים 10 אנשי מקצוע לדעתם, בדרך כלל יהיו 11 דעות שונות, וככה גם רלוונטי בעולם הדיגיטל והקידום האינטרנטי. בין אם תשאלו את מעצב האתר, את מקימו או אם המשווק של האתר, הם יגידו לכם שיש מספר כללים מובחנים לקידום מוצלח באינטרנט. קודם כל וכנראה הכי חשוב, האתר צריך להיות בנוי נכון ומעוצב נכון. אבל מה הוא "עיצוב נכון"? בכדי להבין זאת, יהיה חשוב לבצע מחקר מתחרים מדויק.

 

מחקר מתחרים – כיצד יסייע לי להפוך את האתר למוצלח?

מחקר מתחרים הוא מה שאתם צריכים לבצע בכדי שתוכלו לגבור על התחרותיות שיש שם בחוץ בתחום שלכם. המחקר יגלה לכם כיצד המתחרים בחרו לעצב ולבנות את האתר שלהם, וכמו כן, האם בניית האתר הנוכחית של המתחרים שלכם – קידמה את האתר שלהם בגוגל.

את מחקר המתחרים אפשר לעשות באופן עצמאי בעזרת כלים דיגיטליים כמו SCREAMING FROG, אבל אפשרי ומומלץ גם להסתייע בחברת קידום אתרים מקצועית. חברת קידום אתרים מומלצת לתהליכים אלו של בניית אתרים, מאחר שהיא בדרך כלל תעסוק בכל מה שקשור להקמת האתר ועיצובו. ואם היא לא מתעסקת בבנייה של האתר, ייתכן שהיא תוכל לספק לכם סיוע בעזרת מיקור חוץ.

 

האם האתר צריך להצליח ברמה הלוקאלית או ברמה הארצית?

ייתכן שאתם צריכים קידום אתרים בירושלים ואולי ברמת הגולן. יחד עם זאת, אולי אתם מחפשים בכלל שירות של קידום אתרים בחו"ל. כך או כך, בכדי שאתר אינטרנט יהיה מוצלח, יהיה חשוב לעמוד על אפיון הגולשים הפוטנציאליים באתר.

אם האתר מציע תוכן לילדים, כמובן שיהיה חשוב לתכנן, לבנות ולהקים אותו בהתאם לקהלי היעד שלכם. אם למשל אתם בונים אתר על פלטפורמת וורדפרס, תוכלו להוריד שבלונות עיצוב (THEMES) ילדותיות ומקסימות שמתאימות לאתרי ילדים באינטרנט.

 

קידום ברשתות החברתיות עשוי למנף את הפעילות העסקית משמעותית

אין ספק, במצטבר, כולנו מבלים שעות במהלך השבוע ברשתות החברתיות השונות. בין אם אתם מעוניינים לקדם אתר כזה או אחר, יהיה חשוב לתת דגש מסוים ברשות האלו. זה מה שיאפשר לכם לגייס לידים חדשים, לגייס קהלי יעד חדשים, שיתופי פעולה עסקיים ועוד.

בכדי שאתר אינטרנט יהיה באמת מצליח, יהיה חשוב לעבוד במספר זירות במקביל. מצד אחד, העיצוב וההקמה של הבנייה הן חשובות. מצד שני, הקידום יהיה משמעותי לא פחות. אם כך, נסו לפזר את מאמצי הדיגיטל שלכם במספר זירות, ותמיד תבדקו מה המתחרים שלכם לתחום עושים אצלם בעסק.

 

מנוע חיפוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *