לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שלא בקיאים לגמרי בכל הנוגע לשימוש באפליקציה של העברת כספים. מקרים שאירעו לאחרונה גרמו לנו להבין שיש צורך בכתיבת מדריך מעמיק בנושא. לכן, החלטנו לעצור לרגע את שגרת היום יום שלנו ולכתוב את המדריך הראשון שיאפשר לכם לדעת מה אתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם בוחרים באפליקציה שכזו. הישארו אתנו ותגלו.

 

כמה מילים על האנשים שמאחורי המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מטעם אנשי מקצוע שונים שמכירים את התחום לעומק. כדי שתוכלו לדעת רקע אודותיהם, בחרנו להציג בפניכם את העיסוקים שלהם:

  • יועץ פיננסי
  • מפתח אפליקציות
  • מנהל בנק

בחרנו לשמור על פרטיותם של אנשי מקצוע אלו ולמרות ששמותיהם לא יצוינו במדריך זה, אנו רוצים לנצל את ההזדמנות ולהודות להם על הסיוע בכתיבת המדריך הנוכחי.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים אפליקציית העברת כספים – דבר מספר 1

הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לשים לב אליו בעת בחירה של אפליקציה להעברת כספים אלו חוות הדעת. אתם הרי צפויים להזין באפליקציה את הפרטים האישיים שלכם. אין מדובר כאן רק בשם פרטי, שם משפחה וכתובת, אלא בפרטי כרטיס האשראי שלכם. אלו פרטים שאתם צריכים להזין באפליקציות שאתם יכולים לסמוך עליהן.

שכן, אם אינכם יודעים מי עומד מאחורי האפליקציה, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חיובים בכרטיס האשראי שלא ביצעתם כלל (בגלל שמישהו שעומד מאחורי האפליקציה הזו בחר להשתמש בכרטיס שלכם ללא רשותכם).

 

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים אפליקציית העברת כספים – דבר מספר 2

צריך לקחת בחשבון גם את מספר ההורדות. אם אתם רואים שיש מספר מועט של הורדות, עליכם לחשוד. שכן, אפליקציה טובה ומוכרת להעברת כספים צריכה להיות עם הורדות מרובות. אם אתם תוהים כמה זה נחשב להרבה הורדות, אנחנו מכוונים לכיוון המיליון ואף יותר. כמה מאות או אלפים בודדים של הורדות צריכות להדליק אצלכם נורות אזהרה.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים אפליקציית העברת כספים – דבר מספר 3

צריך לקחת בחשבון שבכל ביצוע פעולה אתם צפויים לשלם עמלה כלשהי. אנשים לפעמים שוכחים שהעברות כספים עולות להן כמה גרושים. אנחנו מכנים את העמלה כ"גרושים" בכוונה, כי זוהי השפה העממית שרבים בוחרים להשתמש בה. אך האמת רחוקה מזה.

ברגע שאתם מבצעים מספר רב של העברות בחודש, אתם צפויים לשלם כמה עשרות שקלים בנוסף להעברה שביצעתם. לכן, חשוב מאוד שתשימו לב לכך ותבדקו אם יש באפשרותכם לבצע העברה אחת גדולה לגורם אחד למשל, במקום להעביר לו כמה פעמים בנפרד.

 

לסיום

אלו היו הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם בוחרים באפליקציה להעברת כספים. כעת, כשידועים לכם כל הדברים החשובים הללו, אתם יכולים לגשת אל חנות האפליקציות ולהוריד את זו המתאימה לכם ביותר.

אפליקציית העברת כספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *