בעוד שווירוס הקורונה תפס את כולנו במפתיע, שנת 2020 צופה לנו עדיין התפתחויות בענפים רבים ובתעשיות בעולם.

תחום הרכב אינו נשאר מאחור וכבר כולנו מרגישים בחזרתו לשגרה של הענף, אבל נותרת השאלה:

עד כמה באמת היו עסקאות של מכירת רכבים בתקופת הקורונה (אונליין)?

זמני הקורונה, מי היה חושב שבכלל נתמודד עם מגפה כלל עולמית שמשפיעה על כל אדם ואדם כמעט.

אם אנשים לא נפגעו במובן הבריאותי, הרי שיש סיכוי כי הפגיעה הייתה אצלם כלכלית.

בנוגע למכירות בעולם הרכב, גם כאן הורגשה הקפאה משמעותית במכירות רכבים בכל העולם, כולל בישראל.

אז עד כמה באמת היו עסקאות רכישת רכב אונליין בתקופת הקורונה?

כל המידע לגבי רכישת רכבים חדשים בתקופת הקורונה, טרייד אין ועוד.

מסתמן כי ב-2020, הצרכן הסופי הוא המרוויח העיקרי. נסביר!

 

דרשני: סוכנויות רכבים מציעות מלאים של רכבים במחירים טובים

ובכן, מספיק להסתכל בקמפיינים של סוכנויות רכבים מובילות בכדי להבין דבר פשוט – ישנם מלאים ענקיים של רכבים שנתקעו בסוכנויות הרכבים בארץ ובעולם, מה שמוביל למחירי כסח אמיתיים. בשורה התחתונה וסליחה שאנחנו מגלים את התשובה בשלב כל כך מוקדם של המאמר, לא היו מכירות רכבים אונליין בכמויות היסטריות בתקופת הקורונה.

האמת? זה די ברור מאיליו. מאחר שכולנו היינו, וחלקנו עדיין, בסטרס ותחת לחצים איומים, רוב האנשים ממש לא רצו לאינטרנט בכדי לרכוש מכוניות חדשות. בסופו של דבר, כולנו חיכינו לחזור לשגרה ולראות אם בכלל נשארה לנו עבודה בכדי שנוכל לרכוש רכב חדש.

 

ליסינג בתקופת הקורונה: הגיוני ומשתלם לפי דעת רבים

יחד עם זאת שרובנו לא רצנו לסוכנויות בכדי לרכוש רכב חדש בתקופת הקורונה, אין ספק, בתקופת הקורונה הצרכנים יכולים לחסוך כספים לא מעטים על עסקאות רכבים חדשים. לפני שנסביר כיצד ניתן לראות בבירור שאנשים לא רכשו רכבים חדשים בתקופת הקורונה, בואו נדבר לרגע על עסקאות ליסינג פרטי בסוכנויות הרכבים הוותיקות ביותר בארץ.

בין אם ידעתם את זה או לא, סוכנויות הרכבים בימינו מציעות שלל עסקאות ליסינג פרטי בתנאי מימון מעולים, כולל כל מיני ניסיונות לשדל את הצרכנים לרכישת רכב חדש, או רכישת רכב בטרייד אין. בשבועות האחרונים ומאז שאנשים רבים חזרו לשגרה כמעט מלאה, אנחנו עדים לקמפיינים של מכירת רכבים באינטרנט, כאשר בחלק מאותם קמפיינים אנחנו רואים פרסומים עבור מכוניות במחירים של 20% – 40% מתחת למחירון הרשמי שלהם.

 

בפועל מה זה אומר? כמה יעלה לי לנהוג על רכב מיני בליסינג?

כך יוצא, שאם למשל תרצו לרכוש קיה פיקנטו חדשה, תוכלו להסתייע בחברות מוכרות בשוק הרכב עבור תנאי מימון. לידיעתכם, בעזרת תוכנית ליסינג פרטי של קפיטל מוטורס ניתן כיום לנהוג ברכבים חדשים, או כמעט חדשים ובעלויות באמת אטרקטיביות.

עד כמה אטרקטיביות? שימו לב, אם תרצו לרכוש מכונית מיני או סופר מיני בתוכנית ליסינג פרטי של קפיטל מוטורס (וגם בסוכנויות אחרות), אתם יכולים לעשות זאת בעלויות של 600 ₪ ועד 1,100 ₪ בממוצע.

כמובן, אל תתייחסו למחירים האלו בתור איזשהו "כלל אצבע" כזה או אחר. המחירים האלו משתנים מסוכנות לסוכנות ובהתאם לרכב שנרכש, בהתאם לנתונים של הרכב הספציפי שאתם מעוניינים לרכוש וכדומה.

 

חזרה לשגרה בתקופת הקורונה: כדאי לרכוש רכב?

חיכיתם עד לחזרה לשגרה בתקופת הקורונה בכדי לרכוש רכב חדש? ייתכן שעשיתם בשכל. כיום, כשרובנו כבר בשגרה כמעט מלאה, אנחנו עדים לעדויות חותכות – סוכנויות הרכבים מציעות מחירים באמת מעולים על רכבי ליסינג פרטי, רכבי טרייד אין ועוד. אם שקלתם לרכוש רכב חדש, או רכב כמעט חדש בליסינג, אתם מוזמנים עוד היום לבדוק מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות. מה שהשתנה – זה המחירים ותנאי המימון.

מי אי פעם שמע על תנאי מימון של 100% על רכבים במחיר של 20%-30% מתחת למחירון? ובכן, ברוכים הבאים לתקופת הקורונה, בה הצרכן הסופי נהנה מרכבים מצוינים ובעלויות פנטסטיות. צריכים ייעוץ לפני רכישת רכב? צוות המומחים של סוכנות קפיטל מוטורס – סוכנות הרכבים הוותיקה בישראל, עומד לשירותכם. קבלו ייעוץ מקצועי לפני רכישת רכב עוד היום, בהצלחה ונהיגה מהנה ומשתלמת!

לחיצת יד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *