ביטוחים כפולים זו מציאות מורכבת ומכעיסה שלצערנו רבים אינם מודעים אליה.

אזרחים רבים משלמים מדי חודש תשלומים מיותרים על שירותים שלמעשה אינם נותנים להם דבר בתמורה.

במאמר הבא נסביר בתמצות מהו בכלל מצב של כפל ביטוחים, באיזו סיטואציה הוא קורה, איך ניתן להימנע ממנו וכיצד ניתן לבטל אותו.

בעזרת יוזמת הר הביטוח הפרטי תוכלו לבדוק האם אתם מחזיקים בביטוחים כפולים וכך לחסוך כסף. הרבה כסף.

 

מה זה כפל ביטוח והאם ניתן להימנע ממנו?

באופן כללי ההגדרה של כפל ביטוח היא: "מצב שבו מבוטח משלם על יותר מביטוח אחד, למרות שאם יקרה מקרה הביטוח, הוא יקבל מחברות הביטוח תשלום אחד בלבד".

כפל הביטוחים עלול לקרות בעקבות שני רצונות מתנגשים: מצד אחד – הרצון להבטיח למשפחתכם שירותי בריאות אופטימליים וכיסויים רחבים ככל הניתן במקרה הצורך. ומצד שני – הרצון לא לצאת פראייר ולשלם כסף מיותר. כך נוצר מצב שחברות הביטוח משכנעות את הלקוחות לרכוש ביטוחים רבים שאין בהם שום צורך.

 

איך עובד תהליך הר הביטוח?

שלבי בדיקת התהליך באמצעות הר הביטוח הפרטי הם מקיפים ויסודיים. במסגרתם נבדוק עוברכם את כל מוצרי הביטוח בהם אתם מחזיקים; פוליסת הביטוח או כתב שירות בענפי הביטוח השונים כגון: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, ביטוח סיעוד, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד).

בשלב הבא, יבוצע ניתוח מעמיק ע"י איש מקצוע מטעמנו שיבדוק את כל הפרמטרים והנתונים הקיימים ברשותנו. בסיומה של הבדיקה תקבלו דו"ח בהיר ומסודר אודות כל מוצרי הביטוח שרכשתם, תקופת הביטוח שלהם, המחיר שאתם משלמים בעבורם, מהי חברת הביטוח בה המוצרים נמצאים, והשאלה החשובה מכל – האם הביטוחים הללו עונים על הצרכים שלכם?

בסופו של תהליך זה תקבלו המלצות מעשיות כיצד תוכלו לשפר את תיק הביטוח שלכם ולחסוך מאות ולפעמים אפילו אלפי שקלים במשך חיי הפוליסה.

 

מה נותן הר הביטוח הפרטי?

מלבד בדיקת מוצרי הביטוח שלכם, אנשי המקצוע של הר הביטוח הפרטי ייבחנו עבורכם מאפייני הצרכים המדויקים שלכם, ולפיהם תוכלו לדעת האם אתם משלמים עבור ביטוחים שאתם כלל לא זקוקים להם. לצורך העניין – רווק לא ילדים, ככל הנראה לא זקוק לרכיב של ביטוח חיים. במקביל, החברה תבדוק עבורכם האם קיימים רכיבים להם את זקוקים שכרגע הם חסרים לכם בתוכנית הביטוחית, למשל: ביטוח סיעוד. כמובן שהצרכים אינם אובייקטיבים אלא מאופיינים בהתאם למצבכם המשפחתי, גילכם ועוד פרמטרים שונים.

 

סיכום:

מטרת הביטוח היא לספק עבורנו הגנה כלכלית מפני מצבים של אי ודאות או סיכון. הרצון החשוב לספק לנו הגנה ולהבטיח את עתידנו ועתיד ילדינו, גורם לנו פעמים רבות לרכוש פוליסות ביטוח מיותרות, לשלם עליהן מדי חודש ולשכוח מקיומן. חברת הר הביטוח הפרטי נועדה בדיוק בשביל מקרים כאלה. מטרתה היא אחת – לחסוך לכם כסף ע"י איתור ביטוחים, ביטול הביטוחים הכפולים והוזלת הביטוחים הקיימים.

 

 

שטרות של יורו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *