נאמנות הייתה הבסיס ליחסים בין לקוחות לבין נותני שירות שנים רבות.

אין כמו להגיע אל דוכן הפלאפל המוכר והאהוב, או אל המכולת בה תמיד מאפשרים להזמין בהקפה כי יודעים שתחזרו עד שבוע הבא.

תחום אחד שבו נאמנות היא מחוץ לתחום לחלוטין הוא תחום התקשורת.

חברות התקשורת נמצאות בתחרות מתמדת, ומציעות מבצעים משתלמים במיוחד דווקא למצטרפים חדשים.

 

לא לוותר גם על ההוצאות הקטנות ביותר

ההוצאות של משק הבית הישראלי על תקשורת עשויות להיראות כקטנות יחסית להוצאה החודשית הכללית, אך יש להן משמעות רבה. חיסכון בעשרים שקלים במחיר הסלולר למשל לכל בן משפחה, יכול להיות בעל השפעה כספית מוחשית בסוף השנה. נסו להוסיף לזה גם חיסכון בתחום הטלוויזיה והאינטרנט, ותקבלו סכום כסף משמעותי, שיכול בהחלט להיות ההבדל בין לסגור את השנה בפלוס לבין לסגור אותה במינוס. אין שום סיבה לוותר על ההוצאות בתחום התקשורת, גם אם מדובר על הסכומים הקטנים ביותר. קל מאוד לשכוח כמה אתם משלמים, ולא לחפש פתרון טוב ומשתלם יותר. אם אתם מעוניינים לשפר משמעותית את המחיר שאתם משלמים על שירותי תקשורת, היכנסו לאתר https://www.smartcut.co.il, בו תוכלו למצוא את המבצעים החמים ביותר, ולהשוות בין הספקים השונים בלחיצת כפתור.

 

פתיחת שוק התקשורת הקלה משמעותית על המעבר בין חברות

בעבר, נאמנות בשוק התקשורת נבעה מהקושי האדיר לעבור בין חברות שונות. אם הייתם מעוניינים להחליף ספק תקשורת סלולר למשל, היה עליכם לוותר על המכשיר האישי שהיה בבעלות חברת התקשורת, על מספר הפלאפון האישי שליווה אתכם שנים רבות, ולהתמודד עם הררי בירוקרטיה קנסות וחוזים. הזמן אשר לקח תהליך המעבר, יחד עם הצורך להעביר את מספר הפלאפון אל כלל המכרים והשותפים העסקיים תוך זמן קצר, הוביל לכך שכמעט לא נעשו מעברים בין החברות, מה שאפשר להן לגבות כמעט כל מחיר מלקוחותיהם. פתיחת שוק התקשורת לתחרות, כניסת חברות חדשות מרחבי העולם, ומתן אפשרות לרכוש פלאפון עצמאית, הובילו להוזלה אדירה במחירי התקשורת בארץ. ההוזלה המשמעותית ניתנת אך ורק לאנשים אשר משכילים לחפש את המחיר המשתלם ביותר, ומשווים מחירים כדי לוודא שקיבלו את ההצעה הכי משתלמת.

 

בתחום הטלוויזיה אל תשכחו להשוות גם את השירות

לעיתים כאשר מחפשים את ההצעה המשתלמת ביותר בתחום הטלוויזיה, יש נטייה להסתכל אך ורק על שורת המחיר, ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. חשוב מאוד לזכור, שבכל הנוגע לשירותי תקשורת בכלל וטלוויזיה בפרט, יש הבדל גדול בין המתחרים מבחינת החבילה הנמכרת והשירות. אין סיבה לחסוך ולשלם סכום כסף זעום על חבילת ערוצים אשר אינה מספקת את הצורך שלכם, ואין סיבה לנסות להסתדר עם אינטרנט איטי רק בגלל שהחבילה הייתה משתלמת במיוחד. כדאי להחליט מראש מה אתם רוצים להזמין, ורק לאחר מכן לפנות להשוואת המחירים.

 

משחק כדורגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *