אם אתה בעל חנות אינטרנטית, אתה בוודאי מכיר את תחושת הלחץ שכל האחריות נמצאת עלייך. אתה אחראי על התכנים לאתר, אתה אחראי לנהל את העניינים, אתה אחראי לוודא שכל המשלוחים מגיעים ואתה אחראי לבנות את התוכנית האסטרטגית.

מה קורה כשיש יותר מדי עבודה יותר מדי עומס? ירידה בתפוקה וירידה בביצועים.

בדיוק בשביל זה, חברות דיגיטל, זיהו הזדמנות לשפר לבעלי אתרי מכירות את איכות החיים וכמובן – את איכות הביצועים.

כיום, במקום שכל העבודה תהיה על אחריותך, ישנה אופציה יעילה נוספת והיא העזרת בניהול אתרי מכירות מקצועי.

 

למה אנשים פונים לניהול אתרי מכירות מקצועי

ישנן לא מעט סיבות לכך שבעלי אתרי מכירות מחליטים להעזר בשירות חיצוני אשר יסייע להם לשדרג את החנות. הינה הסיבות שאנחנו בדרך כלל שומעים:

  1. פינוי זמן – בעלי אתרי מכירות, לעיתים קרובים מוצפים בעבודה. במקום להתעסק בפיתוח העסק, בחשיבה אסטרטגית ובזמן איכות עם משפחה וחברים, הם מוצאים את עצמם עוסקים ללא הפסקה באתר ובמכירות. בדיוק בשל הסיבה הזו, אנשים פונים לניהול אתרי מכירות מקצועי ובכך מרוויחים זמן יקר.
  2. שיפור ביצועים – עבודה עם מומחים אשר מכירים את עולם המכירות האינטרנטי, היא ללא ספק צעד חכם וחשוב לעבר שדרוג ושיפור הביצועים של החנות. באמצעות מוחות נוספים וכוחות עבודה חדשים, תוכלו ללמוד, לשפר ולהנות מחנות אטרקטיבית ומוכרת יותר.
  3. מיקור חוץ – בעלי אתרי מכירות רבים, רוצים להפוך את החנות שלכם לנכס דיגיטלי מניב ופסיבי. על מנת להתעסק פחות בחנות ניתן להעזר בניהול אתרי מכירות מקצועי אשר ינהל ויטפל בחנות במקומכם.

אתר מכירות

 

איך ניהול אתרי מכירות יכול לשדרג את החנות

ניהול אתרי מכירות דורש מומחיות והבנה שאין לכל אחד. בזכות הידע והניסיון שיש לחברה מקצועית בתחום, תוכלו להנות ממספר שדרוגים:

  • הוספת ועדכון תכנים – החברה תדאג באופן שוטף ופעיל לעדכן את החומרים באתר, לשפר טקסטים וכמובן להוסיף תכנים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים.
  • עדכונים טכניים – החברה תוודא כי האתר פועל בצורה הטובה ביותר. במידה ומדובר באתר מבוסס על פלטפורמה כלשהי כדוגמת וורדפרס או שופייפי החברה תדאג כי הפלאגים והתבניות תמיד יהיו מעודכנים.
  • מניעת פרצות אבטחה – חברת ניהול אתרי מכירות, תוודא כי האבטחה באתר פועלת כראוי ותעשה את מירב המאמצים על מנת למנוע ספאם ופריצות.

 

כמה עולה ניהול אתרי מכירות מקצועי

על מנת להנות מכל הטוב הזה, חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר יודעת את העבודה. המחיר משתנה בין חברה לחברה, ותלוי מאוד בסדר הגודל של אתר המכירות שלכם.

את הניהול הבסיסי ביותר תמצאו באזור ה – 1,000 שקלים ואת הניהול המתקדם ביותר, לאתר שמוכר במאות אלפים מדי חודש תמצאו גם באזור ה 8,000 שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *