וואטסאפ ביזנס היא אפליקציה שקיימת כבר כשנתיים בישראל ובעולם.

תפקידה להקל על ניהול משימות וריבוי הודעות אצל בעלי עסקים, ליצור תעודת זהות לעסק, ועוד.

כך, או כך, מדובר באפליקציה מסקרנת מאוד, עם פיצ'רים מעניינים, שתפקידם לעזור לבעלי עסקים לנהל את העסק, ולשפר מהותית את התקשורת עם הלקוחות.

אז מהם בדיוק הפיצ'רים האלה, כיצד הם עוזרים להגדיל את ההכנסות וכיצד משתמשים בהם?



 

איך וואטסאפ ביזנס עוזרת לכם להגדיל הכנסות לעסק?

וואטסאפ ביזנס, או וואטסאפ עסקים, נפתחה כדי לספק מענה ראוי לבעלי עסקים, המתקשים להתמודד עם העומסים הגדולים על האפליקציה שלהם. מאחר שוואטסאפ היא אחת מצורות התקשורת הנפוצות והאהובות בעולם בשנים האחרונות, גם בעלי עסקים מוצאים עצמם מוצפים הודעות מלקוחות, שמעדיפים ליצור קשר בוואטסאפ.

אז מה מציעה האפליקציה כדי לשפר את איכות החיים של בעלי עסקים?

 

פרופיל עסקי

הגדרת פרופיל עסקי בוואטסאפ מאפשרת לכל מי שמתקשר אתכם דרך האפליקציה – להבין שאתם בעלי עסק ומהו העסק שלכם. זהו אמצעי שיווקי חשוב, שלא כל בעל עסק יודע כיצד ליישם בכוחות עצמו.

 

תשובה אוטומטית

אם הלקוחות שלכם חוזרים על אותה שאלה, אם אתם יוצאים לחופשה, אם אתם רוצים להעביר מידע לכל מי שיוצר אתכם קשר דרך האפליקציה, תוכלו ליצור תשובות אוטומטיות, שכל מי ששולח לכם הודעה יקבל. הפיצ'ר הזה חוסך זמן ועבודה סיזיפית של חזרה על אותו הטקסט פעם אחר פעם.

 

סטטיסטיקות

רבות כבר נאמר על היתרון העצום, אותו מעניקה היכולת לנתח מידע אודות הלקוחות שלכם, תחומי העניין שלהם, הרגלי השימוש שלהם ברשת ועוד.

גם וואטסאפ מבינים את זה ולכן יש באפליקציה לעסקים דוחות סטטיסטים אודות מספר ההודעות ששלחתם לכל לקוח, אחוז פתיחת ההודעות שלכם, קריאתן ועוד.

 

שימוש בתגיות לניהול קהילה

הרעיון המרכזי של האפליקציה הוא לעזור לכם לעשות סדר בתקשורת שלכם עם הלקוחות.

לכן שימוש בתגיות הוא כל כך חשוב – הוא מאפשר לכם למיין את הלקוחות לפי קריטריונים מתאימים לעסק.

למשל: מתעניינים, לקוחות פעילים, תושבי האזור, תשלומים פתוחים ועוד.

ניתן ליצור עד 20 תגיות כאלה והתוצאה היא בעצם עד 20 קבוצות שונות, שאתם יכולים לנהל מתוך האפליקציה העסקית שלכם, בלחיצת כפתור.

מכאן והלאה, הדרך לניהול קהילות קצרה – ניהול קהילות משמעו ניהול קבוצת אנשים בעלי מכנה משותף, שכולם מתעניינים במוצר, או בשירות שלכם.

ניהול נכון של תקשורת עם הקבוצות האלה, יעזור לכם לקדם מכירות של מוצרים שונים, להשיק מבצעים ומוצרים חדשים, להציע הטבות ללקוחות שמביאים לקוחות חדשים ועוד.



 

לסיכום – ניהול קהילות לשיווק אפקטיבי בוואטסאפ ביזנס

המטרה של וואטסאפ היתה לעזור לבעלי עסקים לעשות סדר בתקשורת עם לקוחות, אבל האפליקציה מאפשרת לבעלי עסקים הרבה יותר מזה.

למען ניהול קהילות אפקטיבי, כדאי להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, או ללמוד אותו אצל המומחים,

מפני שזהו אחד הכלים האפקטיביים והפופולרים ביותר לשיווק עסקים, העברת מסרים והגדלת מכירות והוא עומד לרשותכם בחינם באפליקציית וואטסאפ ביזנס.

אפליקציה מובחרת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *