חברת די אנד אס, המשווקת את מיטב המותגים בתחום הצלייה, המנגל והבישול מחוץ לבית, מוכרת כבר שלושים שנה לחובבי ה-Outdoor הישראלים. החברה מתמחה בגרילי פחמים, גז ומעשנות, ומקפידה על הבאת המוצרים החדשניים והאיכותיים ביותר לארץ, שיאפשרו לחובב הבשר הישראלי להרגיש ממש כמו מקבילו האמריקאי. והפעם – סדרת Genesis, גרילי גז איכותיים מבית חברת Weber

אחד המכשירים החשובים לכל חובב בישול בחוץ ובשר על האש, הוא כמובן הגריל, המשמש לצלייה של בשר, ירקות ועוד. בתחום הגריל, גבוהה מאוד הפופולריות של גריל הגז, המתאפיין בנוחות שימוש ובהפעלה קלה יחסית. מבין המבחר הקיים בשוק של גרילי הגז, חשוב להבין בדיוק את הצרכים שלנו ואת המטרות ברכישת הגריל בטרם נבחר את הגריל שלנו. חברת די אנד אס משווקת מספר מותגי גריל גז, והפעם נתמקד בסדרת הגרילים האיכותית גרילי גז סדרת Genesis, מבית חברת Weber.

 

סדרת Genesis – מהוותיקים בגרילי הגז

בשנים האחרונות יותר ויותר חובבי בישול וצלייה בוחרים בפתרון של גריל גז, המאפשר תפעול נוח וקל לעומת גריל פחמים. בהתאם לכך, השוק מתמלא במותגים שונים בתחום גרילי הגז, וניתן למצוא מוצרים רבים ושונים, המתאימים ללקוחות בעלי צרכים שונים.

המיוחד בסדרת Genesis הוא שמדובר באחת מהסדרות הותיקות בתחום, וכאשר מדובר במותג המגיע מחברה עם מומחיות רבת שנים בתחום גרילי הגז, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במוצר מנצח לשנים.

 

הייחוד של סדרת Genesis: טכניקה לעוצמת חום ללא מתחרים

על אף התפיסה הנפוצה לפיה בגריל גז אין אפשרות להגיע לתוצאות הטעם והריח של האש הגלויה בגריל הפחמים, הרי שבשימוש נכון ובגריל גז איכותי, ניתן להגיע לתוצאות מדהימות במבחן הטעם. הגרילים מסדרת Genesis מתאפיינים במעברי נירוסטה עוצמתיים במיוחד, שהופכים אותם למותג ללא תחרות בהיבטי עוצמה ופיזור החום. כך ניתן לקבל צלייה מושלמת ואחידה, כאשר החום נשמר היטב במבנה הגריל המתוכנן בדיוק לשם כך.

 

נוחות שימוש ללא פשרות

בגרילי הגז מסדרת Genesis תוכלו למצוא אביזרים ומאפיינים שונים שהופכים את השימוש בהם לנוח ונעים במיוחד. למשל, תוכלו ליהנות ממשטח צלייה נרחב, שיאפשר לכם לצלות בנוחות חומרי גלם שונים; בנוסף, בגריל מובנית רשת נוספת, המאפשרת שמירה על בשר שנצלה או צליית חומרי גלם אחרים הדורשים פחות חום. בנוסף, הגריל מגיע עם מד חום, המאפשר מעקב אחר הטמפרטורה לשם צלייה נכונה ומדויקת.

 

תחזוקה וניקיון מהנוחים שתכירו

תחזוקה וניקיון הם שני פרמטרים שעל פי רוב הופכים את השימוש בגריל לפחות נוח מאשר כלים אחרים להכנת אוכל. הוא דורש לרוב עבודה קשה יותר לשם ניקיון, ובנוסף על פי רוב קשה יותר לאחסן אותו, בפרט כאשר מדובר בגריל גדול ומאסיבי בעל שטח צלייה רב.

הגרילים מסדרת Genesis מתאפיינים בכך שחווית המשתמש הנוחה לא נשארת בשלב ההכנה והצלייה, אלא ממשיכה גם לניקיון הגריל, וזאת בזכות מערכת משוכללת לאיסוף שומנים המובנית בתוך הגריל.

הכירו את סדרת Genesis  של גרילי הגז של Weber

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *