WhatsApp היא מסיבית. זוהי אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם, עם למעלה מ- 1.5 מיליארד משתמשים פעילים בחודש ביותר מ-180 מדינות.

אז ברור שעסקים מטפסים זה על זה כדי להגיע לקהל העצום הזה.

עם זאת, זה לא קל כמו שאפשר לחשוב – אחרי הכל, WhatsApp נכון לעכשיו אינה מציגה מודעות ומערכת ההודעות המוצפנת שלה פירושה שמיקוד בכל מקרה יהיה מוגבל מאוד.

בנוסף, משתמשי WhatsApp Business צריכים לשלם עבור כל הודעה שהם שולחים אלא אם כן הלקוחות שולחים להם הודעה קודם.

 

אז מדוע להשתמש ב- WhatsApp לעסק שלך?

היתרון הברור הוא גודל הקהל העצום של WhatsApp שגורם לו להיות מושך עבור המשווקים. WhatsApp היא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר ברוב המדינות בעולם.

מעבר להיקף המשתמשים שלה, יש שלוש סיבות עיקריות שעסקים צריכים לשקול ברצינות לפתח נוכחות ב- WhatsApp.

ראשית, WhatsApp הוא ערוץ שירות לקוחות שימושי. זה מאפשר לבעלי עסקים ליצור קשר עם לקוחות במהירות ובקלות בעזרת פלטפורמה שהם מרגישים בנוח איתם. זה גם בחינם למותגים אם יש להם זמן תגובה מתחת ל 24 שעות.

שנית, WhatsApp לא מוערך מספיק כערוץ תקשורת דיגיטלי. לוואטסאפ סטטוס בלבד יש מעל 450 מיליון משתמשים פעילים מדי יום. שליחת הודעה לקבוצה של לקוחות יכולה להגיע לעד 256 אנשים בכל פעם, בעוד ששיחה אחד על אחד יכולות לבנות מערכות יחסים עם משתמשים המחזקים את נאמנות המותג.

שלישית, שיווק ב-WhatsApp הוא חזק יותר מכפי שמאמינים רבים מהמותגים. משליחת התראות בתשלום ועד העברת הודעות ישירות ללידים, יש המון אסטרטגיות ותכונות שמשווקים יכולים להשתמש בהן כדי להגדיל הכנסות ולהגדיל את ההמרות.

 

שימוש בוואטסאפ סטטוס כדי להגיע לקהל רחב

נתרכז באחד הפיצ'רים של וואטסאפ. אם אתה כבר משתמש בסטורי של אינסטגרם וסנאפצ'אט, סביר להניח שאתה מכיר את אופן הפעולה של תכונת הסטטוס ב- WhatsApp. באמצעותו תוכלו לפרסם סרטונים ותמונות כדי להעסיק את הקהל שלכם במותג שלכם במשך 24 שעות. לאחר 24 שעות, הסיפורים שלך מוחקים את עצמם.

אם אינך משתמש בסטטוס וואטסאפ כדי לתקשר עם אנשי הקשר של העסק שלך, אתה מפסיד את אחד הערוצים הגדולים ביותר שקיימים. אבל איזה סוג תוכן עליכם לפרסם?

כמו בכל דבר שקשור לעסק, יש צורך בתכנון וחשיבה לפני. כפי שעשית בזמן עיצוב לוגו לעסק שלך כך יש צורך לבחור בקפידה את התוכן שאתה מעלה לסטטוס.

אפשרות אחת היא לבנות מודעות למותג ונאמנות לקוחות באמצעות סיפורים אנושיים משעשעים על החיים במשרד שלך או על אירוע בו אתה משתתף. חשוב על זה כעל המשך של אסטרטגיית השיווק במדיה החברתית שלך בסטורי של פייסבוק ואינסטגרם.

דבר נוסף הוא להשתמש בסטטוס שלך יותר לקידום. לדוגמה, נסה לפרסם תמונות או קטעי וידאו המדגישים מכירות בזק או הנחות זמניות באתר האינטרנט שלך. מכיוון שהתוכן ייעלם לאחר 24 שעות, זוהי דרך נהדרת ליצור תחושה של דחיפות ולהלהיב אנשים מהמוצרים שלך.

 

אפליקצית תקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *