האינטרנט עשה מהפכה משמעותית ברוב התחומים של חיינו, וכך גם בהתנהלותם של בתי העסק השונים. בעלי העסקים כיום מבינים, שאם הם לא נמצאים באינטרנט- ככל הנראה הדבר יוריד משמעותית את החשיפה והפוטנציאל הכלכלי של העסק שלהם. בין בתי העסקים שהסתגלו לאינטרנט באופן מצוין- ניתן למצוא את בעלי המקצוע של תחום התכשיטנות. האינטרנט מכיל חנויות וקטלוגים אינסופיים של תכשיטים שונים, וכולם מסודרים בתמונות מרהיבות ונוחות לדפדוף. לקוחות שייכנסו לאתר מכירת תכשיטים המעוצב באופן ידידותי, ללא ספק ירגישו בנוח להישאר, לחקור, ובסופו של דבר גם לקנות. אספנו עבורכם מספר טיפים לשיווק נכון של תכשיטים באינטרנט.

שיווק היום ופעם

האינטרנט הביא עמו מהפכה שיווקית בכל התחומים כמעט, ואנו יכולים לרכוש כמעט כל שנבקש בהזמנה דרך הרשת. בעבר פרסום ושיווק של מוצרים התבצע דרך עלונים, שלטי חוצות, המלצות, תשדירי טלוויזיה ורדיו וכדומה. שיטות אלה- לא נס ליחן והן עדיין נמצאות בשימוש רב, אך עם זאת- עלינו להכיר גם את השחקנים החדשים שנכנסו לזירת השיווק בשנים האחרונות. האינטרנט והדיגיטל (רשתות חברתיות למיניהן) לוקחים נתח גדול מאוד כשמדובר בשיווק עסקים, ומומלץ לכל בעל עסק ללמוד לעשות בהם שימוש יעיל. כשמדובר בתכשיטים, חשוב להכיר מספר כללים שיעזרו לנו לשווק את חנות התכשיטים שלנו ברשת בצורה נכונה, ויגשרו על חסרונות המרחק הפיזי שעלולים לפגום בחוויית הלקוח.

שיווק תכשיטים נכון ברשת

לקוח המחפש טבעות אירוסין, יוכל לפגוש את העסק שלנו במספר דרכים. ייתכן והוא הקיש מילות חיפוש בגוגל, ייתכן וראה מודעת שיווק ממומן שלנו בפייסבוק, וייתכן והוא הגיע דרך דף העסק…אם כך- איך נדע היכן לשווק? התשובה- בכל הדרכים. בתור בעלי עסק- אנחנו צריכים "ללוות" את הלקוח שלנו לכל מקום שהוא הולך, או ליתר דיוק- לכל מקום שאצבעותיו הולכות. בעת שאותו לקוח כבר הגיע לקטלוג האינטרנטי שלנו, אנו מעוניינים להציג בפניו את מגוון העיצובים שיש ברשותנו, וזאת על מנת להגדיל את סיכויי המכירה ע"פ תיאוריית "הזנב הארוך". איך נעשה זאת בצורה נכונה? ובכן, יש להקפיד על סדר הקטלוג האינטרנטי, שיאפשר דפדוף נוח ונהיר ללקוח. כמו כן נרצה להציג תמונות מרשימות של התכשיט, הן כשהוא מוגדל לבד והן כשהוא ענוד על הגוף לקבלת פרופורציה.

שיווק אינטרנטי הוא כלי חשוב שעל כל בעל עסק להכיר. כשמדובר בחנויות תכשיטים, נהיה מעוניינים להביא את הלקוחות אלינו בכל הדרכים האפשריות, החל משיווק ממומן, דרך פרסום אורגני בדף העסק והפרופיל, וכלה בהקמת אתר איכותי וידידותי למשתמש. לקוח שמגיע אל האתר או אל החנות האינטרנטית שלנו, צריך לפגוש בממשק נוח ויעיל, ותמונות ברורות ומרשימות המציגות את מגוון העיצובים שיש לנו להציע, בצורה מסודרת וברורה שתועיל ולא תגרום לבלבול.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *