קריאה לכל רשתות וחנויות המוכרות מוצרים לחצר הבית.

אנו רוצים להביא בשורה חדשה שהיא פרסום מוצרים לחצר הבית אונליין.

בעזרת הפרסום אונליין תוכלו להיחשף לקהלים חדשים שמעולם לא הכרתם וליצור קהל חדש למוצרים שלכם.

בין אם אתם מוכרים רהיטים לגינה או מעשנות לבישול האפשרות היום לשיווק אונליין חזקה מתמיד.

 

איזה מוצרים נוכל לראות משווקים אונליין?

בגדול כל מוצר שתחפצו בו, כלי נוי שישפרו את הנראות של חצר ביתכם. מעשנות או גרילי גז שתוכלו לבשל איתם אוכל איכותי וטעים או אפילו בריכה עומדת שתוכלו להיכנס בימי קיץ חמים להתרעננות. האינטרנט הוא מקום גדול המתאים לכולם, וכל אחד יכול למצוא את הנישה שלו.

 

איפה אפשר לפרסם את המוצרים שלי?

כיום הפלטפורמות החברתיות הן המוקד פירסום מספר אחד של האינטרנט. בעזרת הפלטפורמות החברתיות לדוגמא: אינסטגרם או פייסבוק אתם יכולים לטרגט את הקהל הנכון עבורכם ובנוסף גם להגדיל את הקהל הקיים שלכם במכירות הבינאישיות היום.

אינסטגרם ופייסבוק לאורך השנים התחדשו באלגוריתמים רבים המאפשרים לקניינים לגשת באופן יותר אישי ללקוח גם אם זה מפורסם לקהל הרחב. הם מסוגלים לטרגט לכם אנשים רק לפי מילות חיפוש או צפיות קודמות של אותו אדם ובכך לאפשר חשיפה גדולה יותר.

בנוסף פייסבוק ואינסטגרם ידועות בתור פלטפורמות אמינות להמלצות. אנשים ממליצים בפוסטים על המוצרים הספציפיים שלכם וכך גם החברים והמשפחה שלהם הנמצאים ברשת החברתית נחשפים להמלצותיהם והסיכוי שהם יקנו את המוצר שלכם גדל.

 

מה היתרונות של פרסום מוצרים לחצר הבית אונליין?

זמינות ומהירות-

הקנייה נעשת בצורה מהירה יותר בלי הצורך לשלם לבנאדם שימכור את המוצר.

 

חשיפה גדולה יותר-

החשיפה נעשת בצורה מבוקרת יותר ובכך יש יותר קהל של לקוחות אשר מכירים את מוצרי החצר שלכם.

 

שיווק זול-

שיווק דרך הרשתות החברתיות הוא זול יותר מאשר לפתוח קמפיין פירסום מאסיבי וקניית שלטי חוצות.

נוכל לראות לדוגמא את אתר https://www.bbq.co.il אשר מתמחה במעשנות ובגרילי גז ובנוסף בציוד נלווה לחצר שלכם. אתר זה מכיל את כל המידע הנחוץ ללקוח על מנת לבצע את הקנייה הנכונה עבורו.

המוצרים מצולמים היטב, המחירים מפורסמים בריש גלי ומידע נוסף רשום על כל מוצר ומוצר. כך אנשים אשר מעוניינים לבצע רכישה לדוגמא של מעשנת, יכול לעשות זאת דרך האתר מבלי לצאת מהבית. החברה הרוויחה רכישה והלקוח הרוויח מוצר איכותי.

חשוב לציין שתמונות איכותיות יכולות לעשות את ההבדל בין פירסום טוב לפרסום לא טוב לכן כשאתם בונים לעצמכם אתר או פרופיל באחת מרשתות החברתיות תדאגו טוב לתמונות שאתם מפרסמים. זכרו שכשלקוח רוצה לקנות מוצר אונליין, הדרך הטובה ביותר להבין איזה מוצר הוא רוצה הוא על ידי התמונה שאתם פירסמתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *