בין אם אתם מוכרים מוצר כזה או אחר ומספקים שירותים שונים, בסופו של דבר אתם מעוניינים לשפר יחסי המרה. אז כיצד מניעים גולשים לפעולה? כל המידע על בניית אסטרטגיית הובלה לפעולה של גולשים באתרי אינטרנט. הנה הצעדים:

כולנו רוצים למכור, בין אם אנחנו מוכרים נעליים, יהלומים או ציוד מכל סוג. מאחר וכולנו רוצים להנות ממכירות באתרי האינטרנט, או אולי לאסוף לידים ופרטים של גולשים, יהיה חשוב לבדוק כיצד משפרים יחסי המרה באתר אינטרנט. רגע לפני שעושים קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק, בואו נבין כמה דברים לגבי יחסי המרה. מגיע לכם יותר לקוחות, אל תתפשרו על דבר מלבד אתר אינטרנט רספונסיבי, יעיל ומוכר. בואו נבין כיצד עושים את זה ב-2020.

 

הצעד הראשון: בדיקת יחסי המרה באתר האינטרנט

בשפה טכנית יותר, יחסי המרה גם נקראים CRO (CONVERSION RATE OPTIMIZATION). במילים אחרות, אופטימיזציה של יחסי המרה באתרי אינטרנט. פעולות המרה לא חייבות להיות פעולות של מכירה, מאחר ובפעמים רבות אתרי אינטרנט גם מעוניינים לאסוף לידים ופרטים שונים.

בין אם יש צורך לאסוף פרטי יצירת קשר, להירשם לרשימות תפוצה או להשאיר פרטים באתר, צריך להבין כיצד מובילים את הגולש לעשות זאת. הלכתם על פרסום בגוגל ויחסי ההמרה באתר נמוכים? הצעד הראשון הוא בדיקת יחסי ההמרה. בודקים מדוע זהו המצב הקיים באתר האינטרנט, מדוע בעצם גולשים נוטים לנטוש את האתר מבלי להשאיר את פרטיהם, או מבלי לרכוש מוצרים אונליין.

 

כיצד בודקים יחסי המרה באתר?

ניתן לבדוק יחסי המרה בארי אינטרנט בעזרת כלים שונים, חלקם עשויים להיות כלים מדויקים יותר וחלקם פחות. באופן כללי, כדאי לקחת בחשבון שכלים דיגיטליים לקידום אתרים לא תמיד יספקו לכם את התמונה הכי מדויקת.

לרוב, מה שמומלץ לעשות זה פשוט להצליב נתונים עם 2-3 כלים שונים לבדיקת יחסי המרה. אחד הכלים המומלצים נקרא כמובן גוגל אנליטיקס, דרכו אתם יכולים לברר המון מידע חשוב על אתר האינטרנט, כולל בדיקת יחסי המרה.

 

מפות חום הן כלי מדויק לבדיקת יחסי המרה?

למי שלא מכיר, מפות חום למעשה מראות לנו את התנהגות הגולש באתר האינטרנט. מה ניתן לראות? אפשר לראות היכן הגולש מתעכב מתוך עניין וערך מוסף, היכן הוא מתעכב כי הוא נתקע מתוך סיבות טכניות ועוד. בשורה התחתונה, מפות חום מהוות את אחד הכלים המדויקים כיום עבור בדיקת יחסי המרה באתר.

אם למשל רואים שגולשים רבים נוטים לנטוש את האתר בשלב של עגלת הקניות, יש לבדוק מהי הסיבה המדויקת לכך בחלק הזה של האתר.

 

ייתכן שישנן בעיות טכניות באתר

במקרים רבים, קיימות בעיות טכניות כאלו ואחרות אשר עשויות להוביל ליחסי המרה נמוכים. כדאי לבדוק את המהירות שבה דפי האתר נטענים, בצמוד לווידוא כפתורי הרכישה השונים באתר. יכול להיות שאחד מהם פשוט אינו עובד.

בכל מקרה, ההמלצה ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע במומחי קידום אתרים ושיווק בגוגל. צריכים מידע נוסף וסיוע? אל תחשבו פעמיים, המתחרים שלכם בטוח לא חוסכים בשירותי קידום!

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *