התקופה האחרונה גרמה להרבה מאיתנו להבין כמה לא פשוט זה להיות לבד, הריחוק החברתי רק גרם לאנשים להבין שהם למעשה רוצים קירבה ואהבה, ומי

מכיר את זה יותר טוב מאשר אלפי הרווקים והרווקות המחליקים ימינה ושמאל בטינדר ובאוקיי קיופיד כל יום בתקווה למצוא את החצי השני.

אז במיוחד למען אותם רווקים ורווקות, לאור התקופה של ריחוק חברתי ומעבר לתקשורת חזותית דרך מסכים הוקמו אתרי היכרויות מסוג חדש.

אחד האתרים האלה הוא דייט בתשע. זהו אתר היכרויות מסוג קצת שונה, שבו לא אתם אלה שבוחרים את ההתאמה אלא אלגוריתם שמבוסס על נתונים שהזנתם לו ועל פיהם מוצא את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם. אתם ודאי חושבים לעצמכם "נו יופי, עוד גרסה של אותו הדבר", אך זהו קונספט די שונה. נכון, עדיין בסופו של דבר אתם מכירים מישהו לראשונה בצורה וירטואלית, אבל היי – אף אחד לא מתיימר כאן להמציא את הגלגל, רק לשפר אותו.

 

אז איך זה עובד?

רבים מכם ודאי מוצאים את עצמכם יושבים יותר מדי זמן ומחליקים ימינה ושמאלה, יש כל כך הרבה אנשים אפילו ב-5 ק"מ הקרובים אליכם שלפעמים מרוב עצים לא רואים את היער. בדייט בתשע רוצים למנוע מכם את כל הבלבול והכאב ראש הזה, ואנו עושים זאת על ידי יצירת אלגוריתם אשר יוכל לחשב מי מבין האנשים שיש לנו במאגר הכי מתאים לכם.

איך האלגוריתם יודע את זה בעצמם? כשאתם נרשמים לדייט בתשע, אתם מתבקשים לענות על שאלות אשר ילמדו את האלגוריתם מי אתם ומה אתם מחפשים. כאן נגמרת העבודה שלכם עד לדייט עצמו. כל מה שנותר לכם לעשות לאחר ההרשמה הוא לבוא לדייט שלכם בסבב הבא בשעה 21:00 בערב.

כדי לא לבזבז לאף אחד מכם את הזמן בהודעות, פה ניגשים ישר לעניין – נפגשים בוידיאו דייט, וכך ניתן לבדוק אם יש עניין או אין. אם אין עניין, אפשר להיפרד כידידים ולעבור הלאה, האלגוריתם ינסה להשיג עבורכם דייט מתאים יותר בסבב הבא הבא.

 

כל כמה זמן יש סבב?

בכל שבוע אפשר לצאת לדייט וירטואלי אחד בחינם, ועוד אחד אם תבחרו לשלם סכום סמלי לאתר. זאת משום שהאתר מאמין באיכות ודיוק על פני כמות, וגם כדי שהאלגוריתם יתאמץ למצוא עבורכם את מי שהכי יתאים לכם יניב תוצאות טובות יותר מאשר לתת לכם אינספור מאצ'ים כדוגמת אפליקציות ההיכרויות שאתם מכירים. עם כמה מתוך כל המאטצ'ים שיש לכם בטינדר אתם אכן מדברים? עם כמה מהם נפגשתם? לפעמים כמות רבה לא בהכרח מביאה שפע.

 

ואם זה כן מצליח?

לעומת זאת אם תצאו לדייט שכן צלח, תזכו להנות גם מהיכרות ראשונית יותר עמוקה ויותר דוגרי מאשר הודעות בלתי נגמרות, ולא רק זה – אתם תזכו להעביר דייט ראשון בנוחות ביתכם. נכון, זה נשמע מוזר, אבל אם תחשבו על זה תבינו שלמעשה חסכנו לכם הרבה כסף ביציאה לבר או מסעדה, יש לכם אפשרות לשתות כאוות נפשכם מבלי לדאוג איך תגיעו הביתה אחרי זה (רק תזכרו שאם תשתו יותר מדי אתם תצטרכו לנקות אחריכם את הקיא), ואתם יכולים להשקיע רק חצי מהזמן מול המראה לפני, כי את החצי התחתון של הגוף שלכם ממילא לא רואים.

 

אופציה חדשה למצוא את החצי השני

כולנו רוצים למצוא את החצי השני שלנו, בין אם מבעד למסך ובין אם בחיים עצמם. אולם עם הזמן הדרכים הישנות והמוכרות מיצו את עצמן, והן בעיקר מספקנו לנו עוד מאותו דבר. משמח לראות שנכנסות לשוק הזה גם אופציות חדשות, מרעננות, המביאות חשיבה שונה ומאתגרת, מתמקדות בדברים שונים ונוספים מאשר חוק המספרים הגדולים ואפילו מאפשרות לכם לקבוע בעצמכם את הקצב והכמות של הדייטים שלכם. וכל זאת מבלי לצאת מהבית.

בים השיעמום והגנריות שאופף את עולם הדייטינג, במיוחד לאור שנת הקורונה הקשוחה שעברה על כולנו ופיתחה את הגעגועים לחיי חברה, אי אפשר שלא להעריך את הניסיון הזה להביא לשולחן משהו חדש ומרענן. חוץ מזה, יש לפחות דייט אחד בשבוע בחינם – לא תנסו?

 

לא לפחד מההצלחה

ישוע הוא שרוב האנשים לא מפחדים מכישלון דווקא, אלא מן ההצלחה. על העיקרון הזה בנויות לא מעט מאפליקציות ההיכרויות המוכרות לכולנו. הן בעצם לא רוצות שתצליחו משום שהמטרה היא להשאיר אתכם עוד ועוד באפליקציה ולהפוך אתכם ללקוחות משלמים. בדייט בתשע נראה שהעיקרון הפוך – המטרה היא דווקא להוציא אתכם מהאתר כמה שיותר מהר כדי שתוכלו למצוא את החצי השני שלכם, ולא סתם חצי – כזה שבאמת יתאים לכם (בהנחה שמה שכתבתם על עצמכם נכון).

לכן, עם יעד כזה, אין סיבה בעצם לא לנסות את מזלכם. זה לא חייב לבוא על חשבון ניסיונות אחרים, הן ברשת והן בחיים, אלא יכול להיות בנוסף אליהם. להוות עוד כלי בניסיון שלכם לגשש אחר האהבה שממתינה מעבר לפינה. במקרה הכי טוב – תצליחו!

 

מקלדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *