עד כמה שזה עשוי להישמע מוזר לחלקכם, קבוצות וואטסאפ בנושאים כמו חיפוש דירה לקניה, נכסים למכירה, שיפוצי דירות, תמא 38 ועוד, הפכו לדבר החם בשוק הנדל"ן ואם אתם עדיין לא מכירים אותן – כנראה שהגיע הזמן.

 

וואטסאפ מנצחת את השמרנות המאפיינת את הענף

למרות השמרנות המאפיינת את ענף הנדל"ן בישראל, האיטיות בה פועלים התהליכים והרגולציה הכבדה, זהו ענף שלא מסתגל במהירות לשינויים, אולם דווקא האפליקציה הפופולרית – וואטסאפ, שחדרה כמעט לכל מרחב אפשרי בחיים, מצליחה לאט לאט לעורר מהפכה קטנה בתחום.

אמנם אין תחליף למידע והכוונה שאפשר לקבל רק אצל עו"ד קניית דירה עו"ד קניית דירה (עו"ד מקרקעין), אבל החברים בקבוצות וואטסאפ לרכישת דירה נהנים מגישה למידע זמין ונגיש, שמגיע אליהם בזמן אמת ומעניק להם יתרון על פני אחרים.



 

מי פותח קבוצות וואטסאפ לרכישת דירות

כל פרויקט נדל"ן בימינו פותח קבוצת וואטסאפ לרוכשים פוטנציאלים ברגע שיש כמה מתעניינים.

קבוצות אלה מתעדכנות באופן שוטף ומצרפות אליהם חברים חדשים – ברגע שהם מעוניינים להצטרף לפרויקט, ברמת מחויבות כזו, או אחרת.

בין אם מדובר בקבוצת רכישה, מחיר מטרה, מחיר למשתכן ובין אם מדובר בפרויקט יזמי רגיל – קבוצות וואטסאפ מקשרות בין כל הקונים הפוטנציאליים ומעניקות להם כוח מול היזם והקבלן, לצורך קידום האינטרסים שלהם כלקוחות.

 

יתרונות קבוצות וואטסאפ לרוכשי דירות

בעבר נהגו רוכשי הדירות להתנהל מול הקבלנים באופן פרטני. כך יכלו הקבלנים והיזמים לתת לכל רוכש תנאים שונים, להבטיח הבטחות שונות ולבסוף להקל על עצמם ולתת פחות ללקוחות.

אבל היום – כשכל הרוכשים מתייעצים ומתקשרים זה עם זה באופן שוטף, הקבלן חייב לתת דין וחשבון לכולם יחד, להקפיד על הגינות, יושרה ושוויון בתנאי הרכישה.

בנוסף, כל שאלה שעולה בקבוצה מקבלת מענה מהיר ומיידי, אך גם רכישות קבוצתיות מעניקות לרוכשי הדירות כוח כלכלי נוסף.

קבוצות כאלה מתארגנות ורוכשות ביחד מזוזות, מנעולים וכל דבר אחר שלא קיים בדירה, כך שהרוכשים מקבלים מחירים נוחים ושירות איכותי.

 

חסרונות קבוצת וואטסאפ לרוכשי דירות

העברת מסרים בתוך קבוצה דומה לעיתים למשחק "טלפון שבור". חלק מהמסרים מגיעים ליעד הסופי כשהם משובשים, או בלתי מדויקים.

כל הודעה שלילית עלולה לעורר גלי מחאה בלתי מוצדקים ורוחות מלחמה – כמו בכל קבוצת וואטסאפ אחרת, או לעורר דאגות וחרדות ללא בסיס.

קבוצות כאלה עלולות להיות גם הפלטפורמה ליצירת סכסוכים בין רוכשי הדירות על בסיס חוסר ידע והבנה, כך שחשוב לקחת בעירבון מוגבל את כל האמור בהן וכך לפעול בשיקול דעת.



 

לסיכום

קבוצות וואטסאפ לרוכשי דירות הן כלי חדש יחסית, המעניק כוח רב לרוכשים ומאפשר להם לנהל את ענייני הרכישה בצורה אפקטיבית ונוחה יותר, לחסוך כסף ולשתף מידע.

יחד עם זאת, חשוב לפעול באופן אחראי ולהכניס לתמונה עורך דין לענייני מקרקעין, שיגן על הזכויות והאינטרסים שלכם ועל יכולתכם לבצע עסקה משתלמת ומוצלחת.

 

אייקון ווצאפ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *