מתכננים את מסיבת הרווקות המושלמת? תצטרכו להתאים לבנות אטרקציה שתסחוף אותן ותתאים להן מבחינת הגיל והעניין ולכם מבחינת התקציב.

קבלו 5 רעיונות מגניבים שניתן למצוא אונליין למסיבת רווקות.

 

1 – לחגוג בוילה פרטית עם בריכה

כאשר מתכננים מסיבת רווקות צריך קודם כל לשריין מקום אטרקטיבי המציע אטרקציות מגוונות. וילה פרטית עם בריכה היא אחד מהמקומות הללו שגם אם לא תזמינו אטרקציה יהיה ניתן להשתעשע בבריכה. ביחד עם זאת, כאשר רוצים להשקיע במסיבת רווקות אפשר להזמין משחקים צפים לבריכה או סדנאות שונות כמו: סדנת אלכוהול, סדנת בישול, סדנת קוסמטיקה, קריאה בקלפים ואפילו הרצאה של סקסולוגית עם אביזרים מיוחדים שישאירו את החברות שלכן פעורות פה.

 

2 – שף פרטי למסיבת רווקות בבית

לא חייבים לצאת מהבית כאשר חוגגים את מסיבת הרווקות וניתן להזמין גם הביתה אטרקציות מיוחדות ומהנות. שף פרטי הוא אחת מהן. מדובר על שף שמגיע עם כל הפרודוקטים וכלי הבישול ובזמן שהוא מבשל לכן הוא גם מלמד טכניקות שונות ונותן טיפים ומתכונים לבנות. ערב כזה כמובן מלווה בארוחה עשירה ויין כאשר ברקע רצוי לבחור במוסיקה מתאימה ומרגיעה. לא כל הרווקות אוהבות להשתולל במסיבה ולכן ערב מסוג כזה יכול להיות פחות אקטיבי אך עם ערך מוסף.

 

3 – לבלות ביחד ביום ספא

אטרקציה רגועה נוספת היא פינוק של יום בספא עם החברות. חשוב לשריין מראש תאריך באחד מבתי המלון או מרכזי הספא בארץ ולהזמין מראש. הספא יכול לכלול ארוחת בוקר או צהרים משותפת, ג'קוזי, בריכת שחייה, סאונה וכמובן טיפול אחד אותו בוחרים מראש כמו: עיסוי שוודי, טיפול פנים, אבנים חמות וכד'. ישנם מקומות הכוללים גם מערכת קריוקי ומסך גדול במידה ורוצים לשדרג את המסיבה ולפצוח בשירה.

 

4 – לשוט עם הבנות על יאכטה

אחת החוויות המרשימות והיוקרתיות יותר היא שייט על יאכטה למשך שעתיים או שלוש שעות בהן ניתן מצד אחד להשתזף ומצד שני לרקוד ולהתפרע עם החברות. בדרך כלל צוות היאכטה דואג לקשט אותה לקראת המסיבה ולהכין את הקבינות, הסלון, השירותים והמטבח לשירותכן. במידה ויש בנות שחם להם, הן יוכלו להתרענן ולנוח בקבינות הממוזגות. חשוב לדאוג לאלכוהול, שתיה קלה, כיבוד ומוזיקה איכותית ומקפיצה. ישנן יאכטות המאפשרות בהתאם למצב הגלים להוריד מהיאכטה אבובים וסאפים ולהשתעשע תוך עצירה של היאכטה בלב הים.

 

5 – קיר דונאטס

לא משנה אם בחרתן בוילה פרטית או בבית שלכן כמקום למסיבה, תוכלו להזמין קישוט אטרקטיבי ואכיל כמו קיר דונאטס. באותו היום לא חייבים לשמור על הדיאטה וניתן לתלות קיר עליו תלויים דונאטס מגוונים במבחר טעמים שישדרגו לכן את המסיבה ויהוו תחליף למנה האחרונה. לסיכום, כל אחת צריכה להחליט לאיזו אטרקציה היא מחוברת יותר ופשוט להזמין אותה אונליין לפני המסיבה.

 

בנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *