אחסון אתרים הוא אחד התחומים המתפתחים בישראל. מספר האתרים שעולים בכל יום רק הולך ועולה, ויש צורך באחסון איכותי של האתרים האלה במיוחד כשמדובר באתרים של עסק או חברה. בעלי אתרים רבים לא מבינים את הנושא של אחסון אתרים וכתוצאה מכך בוחרים שרת אחסון שלא מתאים להם וגורם להם נזק בהמשך. ממש לשם כך ריכזנו בעבורכם 5 שאלות שחשוב לשאול לפני שמחליטים על שירות אחסון לאתר שלכם. 

 

אחסון על שרת בישראל או על שרת בחו"ל?

אחסון אתרים בישראל או אחסון של אתרים בשרתים בחו"ל – זו התלבטות חשובה שעליכם לברר עם עצמכם לפני הבחירה בשירותי אחסון. לאחסון של האתר על שרת בישראל ישנם מספר יתרונות, ביניהם העובדה שכל השירות שיינתן בנושא זה יהיה בעברית, ושלעיתים קרובות מערכת ההפעלה כולה מנוהלת בעברית. לשירות אחסון בחו"ל יש יתרונות גם כן, בדרך כלל שירות זה יהיה זול יותר ולעיתים קרובות הוא יאפשר אחסון של מידע רב יותר.

אחסון אתרים

שירות אחסון על שרת וירטואלי או ייעודי?

אחסון של אתר יכול להתבצע על שרת VPS שהוא שרת וירטואלי, או על שרת ייעודי שכל מטרתו היא לאחסן אתר אחד. היתרון הגדול של שרת ייעודי הוא הגמישות בניהול שלו והיכולת לבודד אותו מאתרים אחרים לחלוטין. לשרת הווירטואלי קיימים יתרונות גם כן, שהמרכזי מביניהם הוא עלותו הנמוכה של השירות ביחס לאותו שירות שהיה ניתן משרת ייעודי. בחירה נכונה של סוג השרת לאחסון היא חשובה מאוד ושווה להקדיש לה תשומת לב רבה.

 

מהו גודל התעבורה לו אני זקוק?

לכל אתר יש את דרישות התעבורה המתאימות לו ובהתאם לכך יהיה אופי האחסון שלו. שאלו את עצמכם כמה אנשים צפויים להגיע לאתר שלכם בשעות העמוסות ביותר? כמו כן, מה אופי המידע שאתם רוצים להעביר ללקוחות שמגיעים לאתר שלכם? אם מדובר על קבצים כבדים יותר, יש צורך בשרת שיכול לתמוך בתעבורה בכמות רבה יותר.

 

איזה דרישות מיוחדות יש לך מאחסון האתר שלך?

לאתרים שונים יש לעיתים צורך בדרישות מיוחדות כאלה ואחרות. אם תבחרו את חברת האחסון שלכם בצורה טובה, היא תוכל לדאוג לכם לכל הצרכים המיוחדים להם אתם זקוקים. דרישות מיוחדות יכולות להיות שונות ומשונות. לדוגמא, לאתרים מסוימים יש צורך בכתובות ip מפוזרות בצורה מסוימת.

אחסון אתרים

אחסון אתר 5 שאלות שכדאי לשאול

אחסון נכון של האתר שלכם יגרום לכך שהוא יפעל בצורה הטובה ביותר ואף עשוי לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בתוצאות של מנועי החיפוש השונים. האם אנו זקוקים לשרת בישראל או בחו"ל? לשרת ייעודי או וירטואלי? מה גודל התעבורה לו אנו זקוקים? והאם יש דרישות מיוחדת שהאתר שלי זקוק להן? מענה על חמשת השאלות הללו יעזור לכם למצוא את שירות האחסון הטוב ביותר.

אחסון אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *