בתור מנהלים של אולם אירועים, אתם רוצים כל הזמן להבטיח שתהיה לכם תנועה של לקוחות חדשים איתן איתן לשפר משמעותית את כמות העסקאות שאתם סוגרים.

על פניו זו היא משימה אפשרית, אך בפועל אתם צריכים להשקיע לא מעט כסף ביצירת ערוצי שיווק פעילים.

במרבית המקרים ערוצי הפרסום העיקריים בהם עובדים מנהלים של אולם אירועים בדרום הם גוגל, אינסטגרם ופייסבוק.

אבל מה הוא רוצה פרסום הטוב ביותר שקיים כיום? לשאלה זו אנו ננסה לענות במאמר הקרוב.

 

איך לבחור פלטפורמה לשיווק אולם אירועים בדרום?

בשביל לבחור פלטפורמה לשיווק אולם אירועים בדרום, אתם צריכים לבדוק אלמנטים כמו:

  1. כמות התנועה והגולשים – ככל שיש יותר תכונה של גולשים באתר או בפלטפורמה, כך יש יותר סיכוי שאתם תצליחו להגיע לתודעה של המתעניינים ולממש את אופציית הפרסום בצורה הכי טובה שיש.
  2. סוג הפרסומים והתכנים – בעוד שגוגל מתמקדת בפרסום טקסטים, פייסבוק ואינסטגרם מתמקדות ביצירת תכנים שכוללים תמונות וסרטונים ואפילו stories. לכל אחד מערוצי הפרסום האלה יש את היתרונות השיווקיים שלו, אותם אתם צריכים לגלות על בסיס ניסוי וטעייה אל מול קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.
  3. מידת המעורבות של הקהל – ככל שמדובר על קהל עם רמת מעורבות גבוהה יותר, כך אתם תראו יותר ויותר תנועה של הלקוחות אל תוך האתר שלכם. ולכן אתם מעוניינים למצוא את הרשת לפרסום שבה התכנים שלכם יביאו את תוצאות המעורבות הגבוהות ביותר בקרב הלקוחות השונים.
  4. מה מעניין את קהל היעד – נסו למצוא את תחומי העניין של קהל היעד שלכם, ולפרסם ברשתות החברתיות בדיוק מה שמעניין את הלקוחות שלכם לקרוא. בצורה כזו יהיה לכם הרבה יותר קל ליצור תחומי עניין משותפים ואפילו להביא לידי ביטוי את כל החלומות והשאיפות של הזוגות הצעירים כאשר הם מחפשים אולם אירועים לחתונה שלהם.

 

ניסוי וטעיה שיכולים להצליח לכם

כאמור, ניסוי וטעייה הוא הכלי הכי חזק ועוצמתי בכל מה שנוגע לפרסום ברשתות השונות. אתם צריכים לעשות את הכל על מנת להצליח להגיע אל הקהל שלכם, גם אם המשמעות היא השקעת כספים בתחום הפרסום. בעזרת אנשי פרסום מנוסים יש לכם אפשרות לקדם את אולם האירועים שלכם וליצור עניין ברשת סביב השירותים שאתם מספקים.

תנועה  ככל שיש יותר אנשים שרואים את המודעה שלכם, ומחפשים שירותי אולמות אירועים ברשת כך יהיה לכם הרבה יותר קל להפוך את המודעה לוויראלית.
סוג פרסום  אם אתם רוצים לראות פרסום טקסט – לכו לגוגל. אם אתם רוצים תמונות ותוכן ויזואלי – רשתות חברתיות.
מעורבות  ככל שהקהל מעורב יותר, כך יש יותר תנועה של לקוחות אל האתר שלכם.
עניין לקהל  ככל שהקהל מתעניין יותר, כך יש יותר תנועה של לקוחות לאתר שלכם.

 

מכשיר סלולר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *