כל עסק שמכבד את עצמו היום חייב לפרסם את עצמו בפייסבוק.

מבין הרשתות החברתיות פייסבוק היא הכי פופולרית לכן היא הכי חשובה מבחינת הפרסום.

פרסום בפייסבוק כרוך ביצירת דפ עסקי.

דפ עסקי יכול להיפתח רק למי שיש לו חשבון פרטי בפייסבוק.

בעמוד הפרטי שלכם אתם תפרסמו כל מה שקשור לחיים האישיים שלכם ובדף העסקי כל מה שקשור לעסק.

בדף עסקי אין חברים אלא עוקבים.

העוקבים הם גולשים שמתעניינים במה שיש לעסק שלכם להציע לכן הם קוראים את הפוסטים שלכם ועוקבים אחריכם.

פתיחת דף עסקי זה הצעד הראשון לפרסום בפייסבוק ויש עוד הרבה עבודה שמצפה לכם אחרי צעד זה.

רוצים לדעת איך לפרסם בפייסבוק? המשיכו לקרוא!

 

טיפ ראשון – שמירה על הדף פעיל

אתם לא יכולים לפתוח דף עסקי ולעשות פוסט אחד ובזה לגמור את הסיפור. ראשית, דפים שלא מתעדכנים הרבה יורדים בדירוג שלהם בפייסבוק, אך זו לא הסיבה היחידה. אם הדף שומן ומשעמם העוקבים יפסיקו להסתכל בו ואתם תאבדו את הלקוחות שלכם. כמו כן, דף שמתעדכן כל הזמן מושך אליו לקוחות חדשים כי זה מעיד עליו שהוא מעניין, צעיר ויש מה לראות בו. בנוסף, כמו כל הרשתות החברתיות פייסבוק מתעדכנת מעת לעת בכלים הטכנולוגיים שהיא מציעה, וחשוב שתעדכנו את הדף יחד עם העדכונים של פייסבוק.

 

יצירת דף עסקי

עליכם ליצור דף עסק מושך ומסקרן – תמונות מושכות, סרטונים! אל תוותרו על סרטונים כי זה ייחודי, מלל קליל ומובן והסבר קצר על העסק שלכם. אם הדף שלכם יסביר היטב במה העסק שלכם מתמחה והעיצוב שלו יהיה נעים ואסתטי אתם תגדילו את קהל העוקבים באופן ודאי.

 

הכוונה לקהל יעד

בעזרת קידום ממומן בפייסבוק או בעצמכם תוכלו להגיע לעוקבים חדשים – על ידי מודעות, פוסטים חדשים וכו'. חשוב שתגדירו מראש מיהו קהל היעד כדי להפנות את האנרגיה שלכם למקום הנכון – מין, גיל, מקום מגורים ועוד. חברת פרסום תוכל להשיג לכם עוקבים חדשים וכן גם פרסום בפייסבוק מחיר משתלם.

 

הביאו את העוקבים לפעולה

חשוב שתלבו בדף העסקי פעלים שיביאו את העוקבים לפעולה – צרו קשר, המשיכו לאתר, שלחו לי הודעה וכו'. פעלים מביאים את הגולש להזדרז לרכוש את השירות שלכם באופן לא מודע. כמו כן, מומלץ לשלב דפי נחיתה איכותיים במודעות הפרסום שיביאו את הגולשים להגיע לאתר שלכם. זו הזדמנות טובה לציין שעמוד עסקי בפייסבוק לא מהווה בשום אופן תחליף לאתר.

 

לסיכום

כיום כולם גולשים בפייסבוק וכל עסק צריך לפרסם ברשת הזו כדי לשגשג ולצמוח. אם אתם לא יודעים לעשות זאת בעצמכם תוכלו לפנות לסוכנויות פרסום. המחיר שהן גובות משתנה לפי הצרכים שלכם, אך זו השקעה מאוד משתלמת. היכנסו לאתר ותיהנו משירות מעולה.

 

רשת תקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *