השימוש בוואטסאפ כבר מזמן איננו מוגבל לשליחת הודעות ותמונות.

מיליוני אנשים ברחבי העולם נכנסים לוואטסאפ כדי לשלוח הודעות קוליות, סרטוני וידאו, לקיים שיחות וידאו וגם כדי לשלוח מסמכים. כולל שליחת קבצים גדולים בוואטסאפ.

פיצ'ר שנכנס לשימוש באפליקציה הפופולרית בשנת 2017 מאפשר למשתמשים לשלוח גם קבצים גדולים – לא פחות מאלה שאפשר לשלוח במייל, אז איך עושים את זה? לאילו שימושים זה ממש נחוץ? ומה הקשר של כל זה לרואה החשבון שלכם?



 

חוויית משתמש מושלמת באפליקציה הכי שימושית בעולם

זה לא סוד שאפליקציית וואטסאפ הפכה לפופולרית כל כך בגלל חווית משתמש מוצלחת ומעוצבת ברמה הכי גבוהה שאפשר לדמיין:

שליחה נוחה וקלה של הודעות לכל מי שתוכלו לדמיין, בין אם הם נמצאים ממש לידכם, או בעיר אחרת, או בכל נקודה מחוברת לאינטרנט על גבי הגלובוס, שליחת תמונות וסרטונים באיכות מעולה וללא תשלום, ניהול שיחות וידאו באיכות סבירה ובעיקר בקלות והקלטת הודעות קוליות (שלפעמים פחות מתאימה למי שמקבל את ההודעה, אבל מאוד נוחה למי שלא יכול להקליד בדיוק עכשיו וצריך לשלוח הודעה דחופה).

כל אלה הם רק חלק מהאפשרויות הגלומות בשימוש באפליקציית התקשורת הפופולרית ביותר בעולם.

יחד עם זאת, מפתחי האפליקציה לא ממש נחים על זרי הדפנה, אלא ממשיכים להכניס חידושים, פיתוחים ותוספות שימושיות בכל הזדמנות.

דוגמה טובה היא האפשרות, שנכנסה בשנת 2017 לשלוח דרך האפליקציה גם קבצים גדולים, מכל סוג אפשרי.

בין אם אתם משתמשים באפליקציה בנייד בלבד ובין אם יש לכם whatsappWeb (במחשב) אתם יכולים לצרף ולשלוח כמעט כל קובץ שתוכלו לדמיין למי שאתם רוצים.

זה יכול להיות מסמך PDF, או WORD, אבל כל מה שצריך לעשות כדי לשלוח אותו הוא ללחוץ על אייקון צירוף קבצים, שנקראה כמו מהדק משרדי של פעם, לבחור את סוג המסמך הרצוי (תמונה, סרטון, מסמך, איש קשר) וייפתח לכם חלון עם אפשרויות בחירה.

ברגע שבוחרים את הקובץ הרצוי, הוא פשוט מצורף להודעה שאתם רוצים לשלוח וכל שנותר לכם הוא ללחוץ על החץ הירוק ולאשר את שליחת ההודעה.

גודל הקבצים המקסימלי הוא עד 100 מגה בייט ולכן אפשר לשלוח בוואטסאפ גם קבצים, שעד עכשיו יכולתם לשלוח רק במייל. אז למי זה מתאים?



 

למה צריך שליחת קבצים גדולים בוואטסאפ?

אם אתם עצמאים ועובדים עם רואה חשבון, למשל, בטח כבר יצא לכם לשלוח לו מסמכים חשובים דרך הוואטסאפ.

אתם בטח יודעים, שגם אם העסק ורואה החשבון שלכם נמצא בארצות הברית ואתם בישראל, אתם עדיין יכולים לשלוח לו כל מסמך שתרצו ולהיפך.

אם אתם נמצאים בישראל ויש לכם אזרחות אמריקאית, עסק פעיל בארצות הברית וחלקי חיים שנותרו שם, צרו קשר עם חברת מסאמריקה, שמתמחה במיסוי אמריקאי ותשמח להעמיד לשירותכם את מיטב אנשי המקצוע בתחום, כדי לעזור לכם לעשות סדר בעניינים שלכם מעבר לים, להכין לכם דוחות מס וגם לעזור לכם לקבל את מענק הקורונה (Care Act) המגיע לכם.

מכשיר סלולר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *