הליך של מיתוג העסק אינו עניין של מה בכך. מדובר במצב שמצריך היכרות עם כמה צעדים חיוניים שיובילו לתוצאה מיטבית. מדריך זה יציג בפניכם בקצרה את 3 הצעדים הראשונים והחשובים ביותר שיאפשרו לכם למתג את העסק במינימום זמן ומאמץ. הישארו אתנו ותגלו ממש בקרוב איך תעשו זאת, מבלי לשבור את הראש.

 

תכירו את הצעד ה – 1: תבדקו במה אתם שונים מאחרים (בידול)

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק במיתוג העסק מבלי לציין את המושג החשוב ביותר בהקשר זה – בידול. אם טרם הכרתם במושג זה, נסביר לכם בקצרה שזה מה שהופך את העסק שלכם למיוחד במינו. כדי לבצע את הצעד הזה, עליכם לשאול את עצמכם בקול רם: במה השירות או המוצר שאני מעניק ללקוחות שלי שונה מאחרים? ברגע שתגיעו למשהו שמבדל אתכם, השמים הם הגבול.

שכן, זו הדרך הטובה ביותר לשכנע את קהל היעד שלכם שכדאי להם לבחור בכם על פני המתחרים.

תכירו את הצעד ה – 1 תבדקו במה אתם שונים מאחרים (בידול)

תכירו את הצעד ה – 2: תעצבו לוגו מתאים

עכשיו, אחרי שיישמתם את הצעד הראשון, אתם צריכים לחשוב על צבעים שמתאימים למסר שאתם רוצים להעביר. בשלב זה תצטרכו לערוך מחקר מעמיק שנוגע למשמעויות של הצבעים השונים. שכן, כל צבע מסמל משמעות אחרת עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. עשו כל שביכולתכם כדי לבחור את הצבע הנכון מכל הבחינות ותזכרו שבהמשך הוא צפוי לככב על עטים ממותגים, בקבוקים ופריטים נוספים שתעניקו במתנה לעובדים שלכם וללקוחות.

תכירו את הצעד ה – 2 תעצבו לוגו מתאים 

תכירו את הצעד ה – 3: תבחרו סלוגן קצר וענייני

הצעד השלישי יצריך מכם יצירתיות מקסימלית. שכן, תצטרכו לבחור סלוגן קצר ככל הניתן שיעביר את המסר שהחלטתם לגביו בצעד הראשון (זוכרים את הבידול?). שימו לב שאתם נמנעים משימוש במילים ומושגים בנאליים, כמו למשל: "אנחנו מה שהעסק שלך צריך". שכן, אלה לא מבדלים אתכם, פשוט כי הם נמצאים בכל מקום.

 

יישמתם את 3 הצעדים שלעיל? זה מה שעליכם לעשות כעת

אם הגעתם לפה, סביר להניח שיישמתם כבר את 3 הצעדים שצוינו לעיל. בשלב זה אתם צריכים לפנות אל הגולשים ברשת ולשמוע את חוות דעתם. שכן, הם אלו שיוכלו לציין בפניכם את הדעה הכנה ביותר. אנו ממליצים לבצע את הפנייה הזו בקבוצות אינטימיות ופרטיות (כאלה שמתחייבות שלא להוציא מידע למקורות חיצוניים) שכוללות עד 100 משתתפים. שכן, כך תוכלו להבטיח את הפרטיות שלכם ולדעת שתקבלו חוות דעת אמינות מצד אנשים שמכירים את התחום.

 

לסיום

אלה היו 3 הצעדים הראשונים שאתם צריכים ליישם בשביל למתג את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר. עכשיו אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק לבצע אותם בהתאם לסדר שהופיע לעיל ולקדם את העסק שלכם כמה צעדים קדימה. נאחל כעת שיהיה בהצלחה ושתבצעו את ההליך באופן מקצועי ויעיל.

3 הצעדים הראשונים במיתוג העסק שלך 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *